Overkill Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 jag funderar på att beställa v for vendetta och watchmen
Overkill Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 skulle vilja ha ett ljudkort, en bättre elgitarr, en bas och en keyboard med
Overkill Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 skulle vilja ha ett ljudkort, en bättre elgitarr, en bas och en keyboard med
Dingbats Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Jag var iväg med folk. Några pratade engelska. Jag gillar inte att prata engelska. Eller jag tycker inte om att prata.
Dingbats Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 (redigerat) Hugo och syrran från Rhubarb, Hugos band som är tre killar till varav en gillar öl och rumpsexskämt, gitarristens kompis som han (gitarristen alltså) bor hos för hans mamma är död, och de där tre superkända amerikanska tjejerna som turnerar jorden runt hela tiden. Redigerat 3 mars 2010 av Dingbats
Dingbats Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Jag vet, jag med. Tyvärr känner jag dem inte mer än några obekväma samtal vid några tillfällen och några tafatta hej och hej då. De är ju snygga iaf.
Overkill Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Vad är det för band och är dom seriöst kända (åtminstone liiiiiite)?
Dingbats Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Smoosh heter de. http://en.wikipedia.org/wiki/Smoosh http://smoosh.com http://www.last.fm/music/Smoosh Det de har gjort hittills har vart typ att de har vart kända som ett barnband och att det är grejen, fast att de skriver låtarna och sådär. Nu har de en ny skiva snart tydligen. Jag har inte hört dem.
Overkill Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 ÖH! "They are, to some extent, protégées of Chloe's drum teacher, Jason McGerr, now the drummer of Death Cab for Cutie." 🙂 Då är man alltså TVÅ personer från ens favorittrummis!
Dingbats Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 ÖH! "They are, to some extent, protégées of Chloe's drum teacher, Jason McGerr, now the drummer of Death Cab for Cutie." 🙂 Då är man alltså TVÅ personer från ens favorittrummis! Du, du är två personer från hur många som helst. De har spelat förband till Deerhoof och det var en massa andra SKITstora band. Eller nja, två och en halv person eller nåt. Känner väl inte att jag har nån direkt koppling.
Dingbats Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Jag med 🙂 Jag är så avis på typ Hugo som är så himla social och visserligen en jävla rövslickare när det gäller att få kontakter men ändå, för han har sjukt jävla massa kontakter och känner massa coola band och grejer. Jag bara "känner" folk genom honom och genom folk han känner.
Overkill Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Det känns ju lite med som att om några 18-åriga tjejer kan vara förband till massa coola band hur svårt kan det vara men det är ju fan jävligt svårt.
Overkill Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Och sen när det lättar och verkar helt plötsligt vara mindre svårt ja då har man ju såklart jumped the ship och flyttat.
Dingbats Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Och social kompetens. Kan inte jag få börja om och vara socialt kompetent från första början.
Dingbats Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Jag har ett sår på handen från när jag brände mig på ugnen. Hoppas det blir ett ärr.
Overkill Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Mitt knäärr (kul ord) kommer nog se fint ut när det blir mer ärrliknande så småningom! Kan jag skryta om sen.
Dingbats Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Ja! Tuffa ärr är coolt. Ärr äro ärligen ärofyllda. Nämen ja. Jag har ett operationsärr på vaden och ett minimalt på handleden från skateboard.
Overkill Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Brand New-skivan jag tycker är så grym släpptes på vinyl tidigare idag och bland annat finns det 500 ex Red och 500 ex Marble, varav 100 av varje kommer säljas via deras onlineshop. Kostar dock typ 400 spänn. Eller 300 kanske. $36 typ utan moms.
Overkill Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Ingen aning. Frågan är om man ska beställa, fatta vad rare den kommer vara i princip direkt efter att den släppts. Tyvärr har jag inte jättemycket pengar.
Dingbats Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Nästan värt det ändå ju. Jag beställde en grön vinyl med Trouble Books igår, finns i 500 ex, inga andra färger. Bara för att grönt är läckert.
Overkill Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Dom släpper 3000 vita ex med, men man vill ju inte ha den vanliga färgen. Kostar lika mycket. Lär väl vara slut nu ändå säkert, marble och red alltså.
Recommended Posts