Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Jag var iväg med folk. Några pratade engelska. Jag gillar inte att prata engelska. Eller jag tycker inte om att prata.

Postat (redigerat)

Hugo och syrran från Rhubarb, Hugos band som är tre killar till varav en gillar öl och rumpsexskämt, gitarristens kompis som han (gitarristen alltså) bor hos för hans mamma är död, och de där tre superkända amerikanska tjejerna som turnerar jorden runt hela tiden.

Redigerat av Dingbats
Postat

Jag vet, jag med. Tyvärr känner jag dem inte mer än några obekväma samtal vid några tillfällen och några tafatta hej och hej då. De är ju snygga iaf.

Postat

ÖH! "They are, to some extent, protégées of Chloe's drum teacher, Jason McGerr, now the drummer of Death Cab for Cutie." 🙂 Då är man alltså TVÅ personer från ens favorittrummis!

Postat
ÖH! "They are, to some extent, protégées of Chloe's drum teacher, Jason McGerr, now the drummer of Death Cab for Cutie." 🙂 Då är man alltså TVÅ personer från ens favorittrummis!

Du, du är två personer från hur många som helst. De har spelat förband till Deerhoof och det var en massa andra SKITstora band.

Eller nja, två och en halv person eller nåt. Känner väl inte att jag har nån direkt koppling.

Postat

Jag med 🙂 Jag är så avis på typ Hugo som är så himla social och visserligen en jävla rövslickare när det gäller att få kontakter men ändå, för han har sjukt jävla massa kontakter och känner massa coola band och grejer. Jag bara "känner" folk genom honom och genom folk han känner.

Postat

Det känns ju lite med som att om några 18-åriga tjejer kan vara förband till massa coola band hur svårt kan det vara men det är ju fan jävligt svårt.

Postat

Ja! Tuffa ärr är coolt. Ärr äro ärligen ärofyllda.

Nämen ja. Jag har ett operationsärr på vaden och ett minimalt på handleden från skateboard.

Postat

Brand New-skivan jag tycker är så grym släpptes på vinyl tidigare idag och bland annat finns det 500 ex Red och 500 ex Marble, varav 100 av varje kommer säljas via deras onlineshop. Kostar dock typ 400 spänn. Eller 300 kanske. $36 typ utan moms.

Postat

Ingen aning. Frågan är om man ska beställa, fatta vad rare den kommer vara i princip direkt efter att den släppts. Tyvärr har jag inte jättemycket pengar.

Postat

Nästan värt det ändå ju.

Jag beställde en grön vinyl med Trouble Books igår, finns i 500 ex, inga andra färger.

trouble_books.jpg

Bara för att grönt är läckert.

Postat

Dom släpper 3000 vita ex med, men man vill ju inte ha den vanliga färgen. Kostar lika mycket. Lär väl vara slut nu ändå säkert, marble och red alltså.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.