Overkill Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Gitarren på nya längstalåten är nog kanske lite otajt och ful, men nu är jag med iaf xD
debatt Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Gitarren på nya längstalåten är nog kanske lite otajt och ful, men nu är jag med iaf xD Vill höra. Det var väl du som kom på hela grejen med en låt väl?
Memphis Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 ...är nog kanske lite otajt och ful, men det är jag med xD 😄
Overkill Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Vill höra.Det var väl du som kom på hela grejen med en låt väl? Och Dingis, ja. Låten kommer upp snart! Pazo har det på sin dator.
Memphis Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Jag har ätit 8 mackor bara de senaste tre timmarna.. xD
slejnard Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 kan inte lyssna nu men det blir säkert svingött! lägg på en macka på låten åxå för jag börjar bli hungrig 😄
debatt Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Jag har bara ätit fyra mackor idag. och lite chips xD Jag har ätit två mackor med rökt bayonneskinka, en tallrik corn flakes m mjölk o drottningsylt, mycket lite glass m jordnötter o tranbär, ytterst lite kycklingpastasallad o lite pasta på lunchen också med paprika och pesto bara ... samt en blodapelsin. Men något har tagit emot hela tiden, precis som om det inte vill ner. Nyss en kopp kakao på mjölk m socker. Inte många kalorier för 24 h. Därför har jag hoppat över träningspasset nu ikväll.
debatt Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 När Ricardo får ordning på sin vpn vad det nu är... så kan jag lyssna på mästerverket.
Memphis Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Därför har jag hoppat över träningspasset nu ikväll. Vad tränar du? Gym? Springer? Aerobics? Sportar? Yoga? 😄
debatt Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Vad tränar du? Gym? Springer? Aerobics? Sportar? Yoga? 😄 Gitarr.
debatt Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Nej... men jag tränar även på cykeln hemma. Tänkte köra 12 pass i veckan om vardera en timme, där dock inte alla pass är på cykeln. Men det var mitt nyårslöfte. Men det tar sån tid... haha. Är inte där än riktigt. Kombinerar med en del annan träning, promenader, tennis när vädret tillåter, styrketräning - har helt kit hemma. Har tränat på gym tidigare.
Memphis Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 (redigerat) Ere någon här som gjort en s.k "BucketList"? En lista över saker man vill göra i livet? Här e några av mina saker: -Surfa -Åka till Island och bada i varma källor -Besöka ett museum som har Dinosaurie-skelett. -Hoppa Bungyjump (tror jag) -Dyka i korallrev -Se pyramider -Åka till Irland och dricka bärs på en pub me glad och stojjig Irländsk folkmusik. 😄 Redigerat 2 mars 2010 av Memphis
Overkill Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 – Skriva en bok – Släppa en soloplatta – Bli bra DJ – Flytta till USA – Lära mig kinesiska
Overkill Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Fan vad skönt det är att sova i underställ och sovsockar!
Memphis Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Jag har varit i museum med dinosaurieben! 😮😮 Fan va ballt! Berätta lite då! 😮 Fanns T-Rex?
Pazo Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 -Vart på turné i mer än en kontinent -Leva på musik -Ha spelat inför sjukt mkt folk och alla gillat det -Adopterat en unge -Hängt i colombia ett längre tag. -Köpa hus åt mor å far sen äre väl mer grejer
Pazo Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 😮😮 Fan va ballt! Berätta lite då! 😮 Fanns T-Rex? Var museét i stockholm faktiskt. tror de var t-rex också. Fast ska jag berätta en hemilghet för dig? ... ... ... Det är aldrig de riktiga benen på display. De gör avgjutningar av dem och sen fyller de på med benen som saknas. Dock finns ju de äkta benen i museét också nånstans där bara proffsen får vara
Memphis Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Var museét i stockholm faktiskt. tror de var t-rex också.Fast ska jag berätta en hemilghet för dig? ... ... ... Det är aldrig de riktiga benen på display. De gör avgjutningar av dem och sen fyller de på med benen som saknas. Dock finns ju de äkta benen i museét också nånstans där bara proffsen får vara 😮 .... ... 😮 😄😄 Jahopp. 😮 Asså det finns i Stockholm? Ball, trodde inte det fanns i sverige ö.h.t.
Memphis Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 (redigerat) 😮 :o 😮 😄😄😄 hahahaha xD Redigerat 2 mars 2010 av Memphis
Recommended Posts