Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Fan va nice!

Kollar på antikrundan USA typ i bakgrunden medan jag kubar. Å då kommer en tant in med en tavla hennes farfar eller nån fick i betalt mot ett läkarbesök eller något... Killen babblar på om massa skit å bla bla...

Sen bara

jaa.. tavlan på auktion skulle kunna gå för 120000-180000$ 😛... tom "lätt" gå upp till 200 000$ 😄

Tanten blev fett glad 🙂

Postat

Eller som dom unga tjejerna i Frankrike eller vart det var, som häromdagen fick reda på att dom fick ärva 600 miljoner kronor av ngon avlägsen släkting i USA. xD

Postat
Jag glider ofta obemäkt omring på forumet och administrerar. Ibland händer det att jag tar på mig kläder och syns på forumet som vanligt folk.

(gammalt forumordspråk)

😄

olstomen

🙂

Hej! jöstes vad ni skrivit...en del att kappa. usch vilken lång arbetsdag men imorn blir sovmorgon 😛

Postat (redigerat)

Lite kul fakta om CERN´s Partikelaccelerator i Schweiz:

-27km lång.

-Protonerna skickas i en hastighet av 99,9999% av ljusets hastighet.

-Strömmen i elektromagneterna ligger på 10 000Ampere.

Ifall de hittar "Higgspartikeln" vid sammanstötningarna av protonerna så kommer de kunna förklara var mörk materia är, svarta hål, hur materia uppkommer, egentligen hur världen skapades!.. 😄

Galet intressant!

http://svtplay.se/v/1888469/vetenskapens_v...,p102815,1,f,-1

cern.jpg

lhc-endcap-2005.jpg

Redigerat av Memphis
Postat

ett kedje-sms som min brorsa fick av en tjejkompis:

"hjälp de haitidrabbade. visa att det finns värre katastrofer genom att skicka en bild på ditt ansikte"

😄🙂 hahaha, herrejävlar va kul! xD

🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.