Memphis Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 (redigerat) Nu åkte jag hem tidigare från skolan bara för att Pazo ville att jag skulle spela in basen på längstalåten innan klockan 19.. 🤪 Har nu 45 min på mig! 😆🤪 >:F Redigerat 2 mars 2010 av Memphis
Memphis Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Känns som jag håller på att bli sjuk. 🤪 Fryser och mår inget vidare.
Dingbats Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Eller kanske låt oss skapa forumets längsta inkubationstid? Det kanske var Pluffo som smittade dig.
Memphis Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Jag skriver hela tiden fel och skriver dt istället för det och då får jag sån himla lust att derivera saker. xD
Overkill Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Nu åkte jag hem tidigare från skolan bara för att Pazo ville att jag skulle spela in basen på längstalåten innan klockan 19.. 🤪 Har nu 45 min på mig! 😆🤪 >:F haha 😄 Ja han sa förut att han skulle stressa dig! Vi ska spela in lite gitarr är det tänkt, suttit nu och kommit på lite till den del som jag antar är refräng typ (den delen med typ en liten koklockemelodi eller vad det nu är). Den är i alla fall tyst än så länge.
Memphis Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 (redigerat) Jag har varit på sjukt dåligt humör hela dagen. Började med att jag fick tillbaka en dugga i Termodynamik där läraren hade rättat sjukt orättvist. 🤪 Typ på en uppgift hade jag löst hela problemet, alla uträkningar var rätt och fått rätt svar men råkat skriva Celcius istället för Kelvin i svaret. Och så fick jag 5 poängs avdrag! av 10 möjliga på den uppgiften. Fan så jävla sträng behöver man ju inte vara. Redigerat 2 mars 2010 av Memphis
Fidden Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 jag är iaf frisk fortfarande, okynnesproducerar bara en massa snor xD mamma fick visst min förkylning.
Dingbats Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Jag har varit på sjukt dåligt humör hela dagen. Började med att jag fick tillbaka en dugga i Termodynamik där läraren hade rättat sjukt orättvist. 🤪 Typ på en uppgift hade jag löst hela problemet, alla uträkningar var rätt och fått rätt svar men råkat skriva Celcius istället för Kelvin i svaret. Och så fick jag 5 poängs avdrag! av 10 möjliga på den uppgiften. Fan så jävla sträng behöver man ju inte vara. Vad är en dugga?
Memphis Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Vad är en dugga? Ett delprov. Men visst var det onödigt mycket avdrag?
Pico Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 [...]koklockemelodi [...] Oj vad jobbig den där blev för mig! 🤪 Kok-lock e-melodi. xD
Memphis Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 (redigerat) Google e fan bra ändå. xD Redigerat 2 mars 2010 av Memphis
Recommended Posts