Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat (redigerat)

Nu åkte jag hem tidigare från skolan bara för att Pazo ville att jag skulle spela in basen på längstalåten innan klockan 19.. 🤪 Har nu 45 min på mig! 😆🤪

>:F

Redigerat av Memphis
Postat
Jag skriver hela tiden fel och skriver dt istället för det och då får jag sån himla lust att derivera saker.

xD

Postat
Nu åkte jag hem tidigare från skolan bara för att Pazo ville att jag skulle spela in basen på längstalåten innan klockan 19.. 🤪 Har nu 45 min på mig! 😆🤪

>:F

haha 😄 Ja han sa förut att han skulle stressa dig! Vi ska spela in lite gitarr är det tänkt, suttit nu och kommit på lite till den del som jag antar är refräng typ (den delen med typ en liten koklockemelodi eller vad det nu är). Den är i alla fall tyst än så länge.

Postat (redigerat)

Jag har varit på sjukt dåligt humör hela dagen. Började med att jag fick tillbaka en dugga i Termodynamik där läraren hade rättat sjukt orättvist. 🤪

Typ på en uppgift hade jag löst hela problemet, alla uträkningar var rätt och fått rätt svar men råkat skriva Celcius istället för Kelvin i svaret. Och så fick jag 5 poängs avdrag! av 10 möjliga på den uppgiften. Fan så jävla sträng behöver man ju inte vara.

Redigerat av Memphis
Postat

jag är iaf frisk fortfarande, okynnesproducerar bara en massa snor xD

mamma fick visst min förkylning.

Postat
Jag har varit på sjukt dåligt humör hela dagen. Började med att jag fick tillbaka en dugga i Termodynamik där läraren hade rättat sjukt orättvist. 🤪

Typ på en uppgift hade jag löst hela problemet, alla uträkningar var rätt och fått rätt svar men råkat skriva Celcius istället för Kelvin i svaret. Och så fick jag 5 poängs avdrag! av 10 möjliga på den uppgiften. Fan så jävla sträng behöver man ju inte vara.

Vad är en dugga?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.