Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Undrar hur långt ett vykort kommer om man frankerar det med 6 miljoner?😏

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Med så mycket porto borde man kunna skicka ett vykort till Stockholm på 1600-talet.

Postat
Undrar hur långt ett vykort kommer om man frankerar det med 6 miljoner? 😏

Utrikes porto är 12 kr, så det borde väl bli 6 000 000/12=500 000 varv runt jorden.

Postat
Utrikes porto är 12 kr, så det borde väl bli 6 000 000/12=500 000 varv runt jorden.

Så utrikes = ett varv runt jorden? 😏

Jodå, jag har varit utrikes... 😏

Postat
Så utrikes = ett varv runt jorden? 😏

Jodå, jag har varit utrikes... 😏

Ja men hur ska man räkna då! Egentligen borde det ju bli att utrikes är ett halvt varv runt jorden för längre bort än så kommer man ju inte. Så 250 000 varv runt jorden. Det räcker till månen och tillbaka 13 gånger.

Postat

Hade en tjejpolare som för några månader sen sa "Once you go black, you never go back." Min reaktion: 😮

😮

😮

😆

Postat
janice prix ska kanske ut i europa i sommar och jag kanske ska med. det vore kul.

Shit! Som trummis då eller bara som påhejare?

Postat
Shit! Som trummis då eller bara som påhejare?

Påhejare! Tills jag genomför min masterplan och hugger av fingrarna på den nya trummisen! Nej men kan ju vara kul. Har ju körkort med.

Postat
Påhejare! Tills jag genomför min masterplan och hugger av fingrarna på den nya trummisen! Nej men kan ju vara kul. Har ju körkort med.

Just det, du kan ju vara chaffis. Nämen najs!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.