Neosus Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 DO YOU SEE WHAT HAPPENS NÄR JAG SMS:AR EN.... eeeeh... ...nä 🙂
Pico Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Överväger fan att reaktivera WoW-kontot. Skadat uttråkad nu alltså... OS höll en ju sysselsatt med något givande ett par veckor, men nurå? Jag behöver mina kickar ffs! 🙂
Overkill Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Överväger fan att reaktivera WoW-kontot. Skadat uttråkad nu alltså... OS höll en ju sysselsatt med något givande ett par veckor, men nurå?Jag behöver mina kickar ffs! 🙂 Jag tror du lider av PESD, post ecstatic stress syndrome. xD
Pico Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Inga OS-plåster eller OS-tuggummin finns det på Apoteket heller. 🙂
Micke H Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Jag ska tydligen fotas nästa vecka! En gammal klasspolare som pluggar foto. Uppgiften går ut på: "Titta på hur kvinnor respektive män fotograferas i tidningar och på Internet. Gör en bild som visar hur män respektive kvinnor presenteras. Därefter gör om bilden, men byt plats på könen. Fotografera till exempel en man som man brukar avbilda en kvinna." Får se hur det blir... 🙂
Micke H Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Micke? 😮 Men jag har ju inte SÅ fina bröst, dom är mest håriga... 🙁
Gote Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Jag tror du lider av PESD, post ecstatic stress syndrome. xD Blir inte det PESS? 😮
Pico Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 (redigerat) Blir inte det PESS? 😮 😆 Han har ju iofs xD på slutet. 🙁 Redigerat 2 mars 2010 av Pico
Gote Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Överväger fan att reaktivera WoW-kontot. Skadat uttråkad nu alltså... OS höll en ju sysselsatt med något givande ett par veckor, men nurå?Jag behöver mina kickar ffs! 😮 Definera "givande". 🙁
Pico Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Definera "givande". 😮 Sånt som inte ger en känslan av att det är bäst att bara gå och lägga sig för att sova. 🙁
Gote Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Har du förresten hört att de har utvecklat ett alternativ till WoW? 😮
debatt Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 WoW, menar ni Way Out West då? Festivalen i Augusti. Pavement kommer.
Recommended Posts