Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Låtsassyster är väl den som varken har gemensam pappa eller mamma med en kille/tjej (bror/syster).

Dvs. om Killis pappa träffat en ny kvinna, och denna kvinna har en dotter från ett tidigare förhållande.

Då har Killis och låtsassystern helt olika mammor OCH pappor!

Postat

😕

Inne i min lägenhet är det mellan 7-11 plusgrader. Ute är det 10 minus.

Fast hos brorsan är det mellan 3-18 grader inne (värmepannan har pajat). Ute hade de för ett par nätter sedan minus 31.

😄

Postat
Varför så kallt 😕

Det ÄR tio minus ute nu...

Och grannarna under är bortresta över helgerna tror jag och har säkert öppnat de stora ventilerna uppe vid taket så det är korsdrag i hela lägenheten.

Där jag bodde förut öppnade alltid grannen under alla fönster på vid gavel när han reste bort. Schysst...

Mätaren visar plus 8 bredvid skrivbordet.

Postat

Pazo och Slejje förklarade att jag inte behövde ha någon tv-licens betald om jag inte hade tv, utan "bara" dator med svt play och sånt och det...

Verkade ju skitbra, dvs. avföringsduktigt, ända tills Grahnen skrev att som tv-mottagare räknas även dvd-recorder med inbyggd kanalväljare, eller video med dito equipment.

Postat

Eftersom jag har NOLL mat och dryck hemma - varit hemifrån mer eller mindre i 2-3 veckor - så ska jag bege mig till affären nu i snålblåsten. Hoppas de har öppet.

Antagligen har väl betalsystemet kalkat igen precis som växlarna hos Västtrafiks spårvagnslinjer. Satt idag fast i en vagn i 3 timmar, för att växeln frusit fast på en skyddad banvall som det kallas. Färden tog 3 timmar istället för 20 minuter...

Postat
Det ÄR tio minus ute nu...

Och grannarna under är bortresta över helgerna tror jag och har säkert öppnat de stora ventilerna uppe vid taket så det är korsdrag i hela lägenheten.

Där jag bodde förut öppnade alltid grannen under alla fönster på vid gavel när han reste bort. Schysst...

Mätaren visar plus 8 bredvid skrivbordet.

Vad har du gjort för att reta upp dom på det där sättet?

Postat
Det är synd när lagarna blir så djävla ingående att ingen kan hålla koll på dem ens.

Kan man straffas då?

Kafkas processen handlar just om detta.

Postat

Jag tycker nog par 1. Lite coolare me kantigare former på bågarna, samt att de såg lite smalare ut, vilket var cleanare.

/The Memphis Jury

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.