Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Folk som gör en rar och stoppar i en torrent ska dö och hamna allra djupast ner i helvetet.

Jag läste en anekdot med nån som tankade en film. I torrenten var en rar-fil på 700 meg. Han packade upp, och fram kommer en sån där rar som är splittad i 49 delar. Packa upp alla DEM och där ligger filmen, en 700 megs divx-komprimerad avi. Nån ska DÖ.

Händer var och varannan gång xD

sjukt irriterande.

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Mitt brösthår är ungefär en halvdecimeter långt, lite drygt. Neråt magen till är det nog bara 3-4 cm.

Postat

HAHA, de har en tävling på nattradion, där de ska lista ut vart en snubbe bor. De får typ 5 frågor var. Nu ringde det in en och ställde frågan:

"ÄR DU EN KENTAUR?!"

Postat
HAHA, de har en tävling på nattradion, där de ska lista ut vart en snubbe bor. De får typ 5 frågor var. Nu ringde det in en och ställde frågan:

"ÄR DU EN KENTAUR?!"

Jag har inte hört på radio sedan 93.

Seriöst alltså.

Postat
Jag har inte hört på radio sedan 93.

Seriöst alltså.

Snart kommer du väl säga att du inte ätit sedan 1842 eller nåt.

Postat (redigerat)

Nej.

Men det föregående beror på att jag inte har någon radio.

Ser nyheterna på Text-tv i första hand och det dagligen.

I andra hand på Nyheterna nån gång i veckan bara.

Slänger ett öga i dagstidningar 2-3 gånger per vecka.

Redigerat av debatt
Postat

mieux vaut tard que jamais

det betyder bättre sent än aldrig på franska

det låter väl fint

nu höll jag på att skriva dt

dy/dt

Postat

Lyssnar inte heller på radion. Tycker om när det är tyst.

Postat
Lyssnar inte heller på radion. Tycker om när det är tyst.

Det gör Loa Falkman också läste jag i en intervju nån gång. Jag kan hålla med ibland. Men ofta måste det låta.

Postat

Kan inte låta om jag ska studera eller författa. Men musik lyssnar jag ju på dagligen. Internetar jag får det gärna vara musik på. Men oftast sitter jag orörlig i en fåtölj eller soffa rakt upp och ned och lyssnar.

Kan bara göra en sak i taget.

Postat
Kan inte låta om jag ska studera eller författa. Men musik lyssnar jag ju på dagligen. Internetar jag får det gärna vara musik på. Men oftast sitter jag orörlig i en fåtölj eller soffa rakt upp och ned och lyssnar.

Kan bara göra en sak i taget.

Min pappa kan bara göra en sak i taget. Om han sitter och tittar på tv kan man sitta en meter därifrån och skrika hans namn i örat på honom och han reagerar inte.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.