Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)
OK. Hurdå?

Tryck på editknappen under första inlägget i tråden.

EDIT: Sen måste du välja full redigering.

Redigerat av Dingbats
Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

förresten kommer jag nog bastard-använda pazos trummor till längstalåten någon gång i framtiden 🙂

Postat
förresten kommer jag nog bastard-använda pazos trummor till längstalåten någon gång i framtiden 😄

🙂 det är väldigt kul för han sa igår eller förrgår att han tänkte speciellt på dig när han gjorde dom.

Postat
Jag har inte fått ett enda första eller sista inlägg 😄

du lär ju få chansen ganska snart igen... tråden känns lite som i pensionsåldern redan 🙂

Postat
🙂 det är väldigt kul för han sa igår eller förrgår att han tänkte speciellt på dig när han gjorde dom.

Aaw, skrik genom väggen att jag ofta tänker på honom också xD

Postat
Han är inte hemma så får ta i mer än vad jag klarar av i så fall xD

Kläm i från tårna, så går det!

Postat
Han är inte hemma så får ta i mer än vad jag klarar av i så fall xD

Du är väl glad för min skull, # 1 som jag är?

Postat
Hur går det med uppvärmningen? Kollade du alls när dom gick så du kollar igen eller kollar du ikapp?

Jag lyckades se typ 2 st live. Nu har jag sett säkert hälften idag, men sen blev nätet för segt. Får fortsätta imorgon.

Postat
Du är väl glad för min skull, # 1 som jag är?

Inte nog med att du fick inlägg #1, du är dessutom för tillfället #11 i antal poster i tråden!

Postat
Inte nog med att du fick inlägg #1, du är dessutom för tillfället #11 i antal poster i tråden!

Är det bra? Känns som om jag har kommit efter på senaste tiden.

Postat
Är det bra? Känns som om jag har kommit efter på senaste tiden.

Tja, det är ju bara ettor! Det tycker jag är najs.

Postat

Nåt som vore häftigt vore att spela in en skiva eller EP eller nåt, göra ett gäng kassetter som man postar till folk som vill ha, och så raderar originalinspelningen från hårddisken/slänger bandet man spelade in den på. Lite vackert på nåt sätt.

Postat

Nä, jag lånade hennes lypsyl och sen när hon kom tillbaka sa jag att jag gjort det och hon bara: "Men jag har ju munsår!". Och nu har jag det!

Postat
Betyder det att de kysstes?

om inte annat betyder det nog att Josefine har en del att förklara för sin pojkvän xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.