Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Har suttit o pillat o testat lite bas på längstalåten.. ☺️

men vet inte om det månne e nått att alls fortsätta på?

Postat

Ja, fortsätt på det! Låter bra! 😄 Glöm inte paxa bara.

Postat

Låter bra tycker jag! Fast lägre mixat tycker jag, det är ändå kaggen som tar hand om det mesta där nere för den är så tung.

Postat (redigerat)

Okej, ☺️ men då kör jag väl vidare då. Sänker den lite då. Och paxar bas i tråden då. Vet dock inte om jag orkar resten idag.

Redigerat av Memphis
Postat
Paxa är jättejättejättejätteviktigt!!! ☺️

Och det blir alltså jag som skriver texten. Nu blev ni väl glada. Det är rätt svårt att förstå vad som händer där. Dingbats skriver hela bakgrunden, eller? Hur går det rent tekniskt till att lägga in alla förslag, de musikaliska alltså. Handlar det om loopar, eller vad?

Postat

Jag glider ofta obemäkt omring på forumet och administrerar. Ibland händer det att jag tar på mig kläder och syns på forumet som vanligt folk.

(gammalt forumordspråk)

Postat
Jag glider ofta obemäkt omring på forumet och administrerar. Ibland händer det att jag tar på mig kläder och syns på forumet som vanligt folk.

(gammalt forumordspråk)

Och här dansade vi på borden!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.