Overkill Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Cool, dom ringde mig förut och sade att jag kunde få truckjobbet jag sökte häromdagen.. 😛Men jag tänkte extraarbete på helger och till sommarn fast det var mest vardagar i veckan det handlade om.. 🤪 Fast jag skulle höra av mig te sommarn, fast har ju redan tackat jag till Resturangjobbet.. meeeh.. xD 😛 Mäh, vill också bli uppringd så man själv slipper ringa. 🤪 Men grattis!
Memphis Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Och resturangjobbet ringde dom mig oxå om. xD Men kändes fett jobbigt att behöva tacka nej till ett soft arbete. Men har verkligen inte tid att jobba vardagar. 🤪
Memphis Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Va störande me att Voddler ligger nere alltså! Vill se film, e så sjukt trött.
slejnard Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 jaha är ni här 🤪 : http://www.youtube.com/watch?v=VpWuVrZOSW0
Overkill Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Va störande me att Voddler ligger nere alltså! Vill se film, e så sjukt trött. Jo, och dröjer väl en vecka drygt till innan den är uppe igen.
Overkill Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Vi behöver bas i längstalåten! Jag har kommit på att jag nog inte kommer bidra med något, men jag kan vara påhejare. 🤪
Neosus Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 (redigerat) Japp! 🤪 Edit: Superninjad deluxe Redigerat 1 mars 2010 av Neosus
Overkill Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Även om jag inte får sommarjobb kommer jag klara mig rätt bra ekonomiskt för jag har sparat rätt mycket, kommer väl ha typ 15 000 drygt när det är sommar, minus 7000 för hyra. Samtidigt är det ju skönt med massa pengar och att ha något att göra.
Overkill Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Japp! 🤪 Edit: Superninjad deluxe Låter som en god hamburgare!
Neosus Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 (redigerat) Japp! 🤪 Edit: Alltså fasiken dax att jag använder citat-knappen kanske... Redigerat 1 mars 2010 av Neosus
Memphis Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 (redigerat) Grahn börjar bli gammal å gaggig och hänger inte me i svängarna. 🤪 Ninjorna e ute efter honom! Redigerat 1 mars 2010 av Memphis
Neosus Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Grahn börjar bli gammal å gaggig och hänger inte me i svängarna. 🤪 Ninjorna e ute efter honom! Ja fasiken! 🤪
Memphis Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Dingis, lyssnar på Rhubarb nu. Låten Springfeel e riktigt schysst! Och låten The air ballet var jätteskön. Påminde lite om Simon and Garfunkel och King Crimson typ. Vem sjunger på låtarna? E det du? Eller blandat? Det var du som sjöng på videon va?
Overkill Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Dingis, har du First Kiss och Selma's Fourth Fall i något annat än 128?
Fidden Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 En bas står ganska långt upp på listan över saker jag ska handla när jag får råd. Tror inte längstalåten låter sig vänta så länge dock ☺️
Dingbats Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Dingis, lyssnar på Rhubarb nu. Låten Springfeel e riktigt schysst! Och låten The air ballet var jätteskön. Påminde lite om Simon and Garfunkel och King Crimson typ. Vem sjunger på låtarna? E det du? Eller blandat? Det var du som sjöng på videon va? Tack ☺️ Air Ballet är nog våran favorit med. Alla sjunger. Jag är den rösten som sjunger solo på Mr. Squirrel. På videorna sjunger jag och Hugo, men det är han som sjunger bra.
Dingbats Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Dingis, har du First Kiss och Selma's Fourth Fall i något annat än 128? Kan ladda upp.
Overkill Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 En bas står ganska långt upp på listan över saker jag ska handla när jag får råd. Tror inte längstalåten låter sig vänta så länge dock ☺️ Jag skulle också vilja ha en bas.
slejnard Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Fettrött. Inget baspålägg från min sida iaf. Orkar inte ens lyssna på musik. Ska spela in demos imorn när kidsen har lov.
Dingbats Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Your browser does not support the HTML5 audio tag http://bongrouge.com/My%20Enhanced%20Littl...urth%20Fall.mp3
SadamJR Postat 1 mars 2010 Trådstartare Postat 1 mars 2010 En bas står ganska långt upp på listan över saker jag ska handla när jag får råd. Tror inte längstalåten låter sig vänta så länge dock ☺️ Ståbas?
SadamJR Postat 1 mars 2010 Trådstartare Postat 1 mars 2010 Your browser does not support the HTML5 audio tag http://bongrouge.com/My%20Enhanced%20Littl...urth%20Fall.mp3 vad är dom där? Har du spelat in hela låten två gånger till?
Recommended Posts