Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Cool, dom ringde mig förut och sade att jag kunde få truckjobbet jag sökte häromdagen.. 😛

Men jag tänkte extraarbete på helger och till sommarn fast det var mest vardagar i veckan det handlade om.. 🤪

Fast jag skulle höra av mig te sommarn, fast har ju redan tackat jag till Resturangjobbet.. meeeh.. xD 😛

Mäh, vill också bli uppringd så man själv slipper ringa. 🤪 Men grattis!

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Och resturangjobbet ringde dom mig oxå om. xD

Men kändes fett jobbigt att behöva tacka nej till ett soft arbete. Men har verkligen inte tid att jobba vardagar. 🤪

Postat
Va störande me att Voddler ligger nere alltså! Vill se film, e så sjukt trött.

Jo, och dröjer väl en vecka drygt till innan den är uppe igen.

Postat

Även om jag inte får sommarjobb kommer jag klara mig rätt bra ekonomiskt för jag har sparat rätt mycket, kommer väl ha typ 15 000 drygt när det är sommar, minus 7000 för hyra. Samtidigt är det ju skönt med massa pengar och att ha något att göra.

Postat (redigerat)

Grahn börjar bli gammal å gaggig och hänger inte me i svängarna. 🤪 Ninjorna e ute efter honom!

Redigerat av Memphis
Postat

Dingis, lyssnar på Rhubarb nu. Låten Springfeel e riktigt schysst!

Och låten The air ballet var jätteskön. Påminde lite om Simon and Garfunkel och King Crimson typ.

Vem sjunger på låtarna? E det du? Eller blandat? Det var du som sjöng på videon va?

drloop (oregistrerad)
Postat

Just nu gillar jag detta....

Postat

En bas står ganska långt upp på listan över saker jag ska handla när jag får råd. Tror inte längstalåten låter sig vänta så länge dock ☺️

Postat
Dingis, lyssnar på Rhubarb nu. Låten Springfeel e riktigt schysst!

Och låten The air ballet var jätteskön. Påminde lite om Simon and Garfunkel och King Crimson typ.

Vem sjunger på låtarna? E det du? Eller blandat? Det var du som sjöng på videon va?

Tack ☺️ Air Ballet är nog våran favorit med. Alla sjunger. Jag är den rösten som sjunger solo på Mr. Squirrel. På videorna sjunger jag och Hugo, men det är han som sjunger bra.

Postat
En bas står ganska långt upp på listan över saker jag ska handla när jag får råd. Tror inte längstalåten låter sig vänta så länge dock ☺️

Jag skulle också vilja ha en bas.

Postat

Ståbas?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.