Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Finns det nån som har en sån där lista där man kan se hur man ligger till, och då menar jag i verkligheten, inte epic, vad det nu är.

Postat
Var kan man läsa den?

Ingenstans än så länge. Och skulle den bli accepterad för publikation så kan det ändå dröja ett tag, det finns 10 godkända pitchar (+ min) och tanken är att dom ska släppa en varje måndag med start i slutet på mars.

Postat
Ingenstans än så länge. Och skulle den bli accepterad för publikation så kan det ändå dröja ett tag, det finns 10 godkända pitchar (+ min) och tanken är att dom ska släppa en varje måndag med start i slutet på mars.

Lycka till.

Postat

Cool, dom ringde mig förut och sade att jag kunde få truckjobbet jag sökte häromdagen.. 🤪

Men jag tänkte extraarbete på helger och till sommarn fast det var mest vardagar i veckan det handlade om.. 🤪

Fast jag skulle höra av mig te sommarn, fast har ju redan tackat jag till Resturangjobbet.. meeeh.. xD 😛

Postat (redigerat)
STORAN

dvs Stora Teatern, ska läggas ned

undrar just vad som händer med huset...

anledningen är att hyran är för hög för artisterna.

🤪

Ööh.. okej?

Men det e ju värsta seriösa stället, har ju varit på fet koncert där när Freak Kitchen spelade här senast. Där ser man. Fångade trumpinne då btw.. 🤪

Redigerat av Memphis
Postat
Overkill, vad handlar artikeln om?

Om mp3-filer, hur man fortfarande använder mp3-filer med i princip samma bitrate (och därmed storlek) som i början av 2000-talet, trots att priser på hårddiskar och internetuppkopplingar sjunkit enormt mycket med tanke på vad man får nu.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.