SadamJR Postat 1 mars 2010 Trådstartare Postat 1 mars 2010 Jag är seg i kroppen "Det bor ett segt folk på kolahalvön".
SadamJR Postat 1 mars 2010 Trådstartare Postat 1 mars 2010 Finns det nån som har en sån där lista där man kan se hur man ligger till, och då menar jag i verkligheten, inte epic, vad det nu är.
SadamJR Postat 1 mars 2010 Trådstartare Postat 1 mars 2010 Ligger alldeles för lågt på den där listan fast jag bara skriver och skriver.
SadamJR Postat 1 mars 2010 Trådstartare Postat 1 mars 2010 Nu skickade jag in en ny version av artikeln. 😄 Var kan man läsa den?
Overkill Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Var kan man läsa den? Ingenstans än så länge. Och skulle den bli accepterad för publikation så kan det ändå dröja ett tag, det finns 10 godkända pitchar (+ min) och tanken är att dom ska släppa en varje måndag med start i slutet på mars.
SadamJR Postat 1 mars 2010 Trådstartare Postat 1 mars 2010 Ingenstans än så länge. Och skulle den bli accepterad för publikation så kan det ändå dröja ett tag, det finns 10 godkända pitchar (+ min) och tanken är att dom ska släppa en varje måndag med start i slutet på mars. Lycka till.
debatt Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Vad handlar artikeln om? Nationalekonomi? Statsvetenskap? Popmusik? Masturbationstekniker?
Neosus Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Fasiken va konstigt! Det klunkade i bredvid magen på vänster sida när jag drack vatten 🤪
Memphis Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Cool, dom ringde mig förut och sade att jag kunde få truckjobbet jag sökte häromdagen.. 🤪 Men jag tänkte extraarbete på helger och till sommarn fast det var mest vardagar i veckan det handlade om.. 🤪 Fast jag skulle höra av mig te sommarn, fast har ju redan tackat jag till Resturangjobbet.. meeeh.. xD 😛
Memphis Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 (redigerat) STORAN dvs Stora Teatern, ska läggas ned undrar just vad som händer med huset... anledningen är att hyran är för hög för artisterna. 🤪 Ööh.. okej? Men det e ju värsta seriösa stället, har ju varit på fet koncert där när Freak Kitchen spelade här senast. Där ser man. Fångade trumpinne då btw.. 🤪 Redigerat 1 mars 2010 av Memphis
Overkill Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Overkill, vad handlar artikeln om? Om mp3-filer, hur man fortfarande använder mp3-filer med i princip samma bitrate (och därmed storlek) som i början av 2000-talet, trots att priser på hårddiskar och internetuppkopplingar sjunkit enormt mycket med tanke på vad man får nu.
Recommended Posts