Dingbats Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 dw i'n hoffi siarad cymraeg fast palla lära sig walesiska egentligen.
Dingbats Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Say again? Det betyder "jag gillar att prata walesiska" på walesiska. Fast hur värt är det att palla lära sig det egentligen.
Dingbats Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 http://www.blocket.se/goteborg/Spelkulor_2...m?ca=11&w=3
Dingbats Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Jag får inte upp bilden på hennes son, bara den där du sitter och spelar trummor
Pazo Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Varför lyssnar inte Pazo på Fuck Buttons? För att jag vet inte?
Dingbats Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 För att jag vet inte? De är tyyyyyyyyynng!!!! UTS UTS UTS UTS
Pazo Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Äre? får väl ta å lyssna nån gång. Nu ska jag spreja silikonspray
debatt Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Fast det beror lite på. Har under många år tyckt att jag är rätt sunkig och därmed velat spexa till musiken (sången, låtarna). Det kanske är en del i utvecklingen och skulle kanske lagt av helt med musiken annars. Men när nån då plötsligt tycker att det låter bra så får man mod att fortsätta. Inte vet jag. Robert Gustafsson tex är ju en riktigt jäkla bra sångare och även Maria Möller fastän de även är komiker. Det finns en massa fler exempel. (Ja ibland använder jag stor bokstav och punkt. Speciellt vid filosofiska funderingar mitt i natten.) Men för helvete! Robert Gustavsson är ju ingen sångare överhuvudtaget! Sjöng ju falskt mest hela tiden i det där programmet. Så djävla dåligt!! Maria Möller är en helt annan sak. 😄
debatt Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Min låtsassysters son: 🙂 Finns han bara i din fantasi?? 😄
Pazo Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Jag tänkte också på de 😄 Låtsassyster låter ju helt cp 🙂
Memphis Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 (redigerat) Vet inte 😄 Redigerat 6 januari 2010 av Memphis
Recommended Posts