Micke H Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Hon var osexig. Det är Jessica Simpson. That goes without saying. En av världens mest blonda människor... 🙂
Neosus Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Jag säger då det! Jag vill se folk skapa bra musik istället för att disskutera 16 vs 24 bitar 🙂 Jag ska skriva en låt i Diss sen nångång...
SadamJR Postat 1 mars 2010 Trådstartare Postat 1 mars 2010 Var det den fete som dött, SadamJr? Nä, om jag minns rätt hette han lennard.
SadamJR Postat 1 mars 2010 Trådstartare Postat 1 mars 2010 Jag skulle vilja ändra uttrycket: "I'm bored, entertain me." till "You're bored, entertain me." Man får väl för fan hitta på nåt själv. Det är min åsikt. Vad hittar du på? Du pratar om plattor och böcker och turneer men man får aldrig veta nåt. Är bara nyfiken.
Fidden Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 jag sitter och tittar på alla OS-uppvärmningar på svt-play xD
SadamJR Postat 1 mars 2010 Trådstartare Postat 1 mars 2010 Ska kalla min novellsamling efter den novell jag finner vara bäst och inte efter den första jag skrev i kronolgisk ordning s.a.s.För nästa novellsamling skulle i så fall heta som den första novellen i den samlingen. Och varför det? Det är ju den 26e... Ett tag tänkte jag att jag skulle ta en fras ur en novell och kalla den det - för jag vill inte lyfta fram en enskild novell. Som i steely dans katy lied. Annars gäller det väl snarast att kunna se vad som är det bästa man gör, och lyfta fram det, om man vill ha nån framgång.
SadamJR Postat 1 mars 2010 Trådstartare Postat 1 mars 2010 Bible, The http://www.youtube.com/watch?v=rSfi9vkpqko Så underskattade.
SadamJR Postat 1 mars 2010 Trådstartare Postat 1 mars 2010 Det är Jessica Simpson. That goes without saying. En av världens mest blonda människor... 🙂 Säj det till alla albinos i afrika som blir mördade och uppätna som medicin.
Neosus Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=rSfi9vkpqkoSå underskattade. Bra låt!
debatt Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Vad hittar du på? Du pratar om plattor och böcker och turneer men man får aldrig veta nåt. Är bara nyfiken. Det roar mig nåt oerhört när jag skriver om det. 19 mars vet jag mera.
debatt Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Nä, om jag minns rätt hette han lennard. Leonard, Len. Jaha... oj då! Vad dog han av? Det var ju han som var kär i Edna, men som levde ihop med Peaches eller vad hon hette.
debatt Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Jag vet vad som ska hända i Hem till gården de närmaste 3-4 åren. Men jag vill inte avslöja det om ni inte vill. Ingen vits att kolla då kanske.
Overkill Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 jag sitter och tittar på alla OS-uppvärmningar på svt-play xD Heh, har jag med gjort. xD Såg typ den 14:e live och tyckte att det här var ju helt underbart så jag kollade alla.
debatt Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Ska jag gå ut och köpa lite döa djur nu eller vänta tills i morgon, det är den stora frågan...
Pazo Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Jag trimmade ner skägget idag! Innan jag trimmade det vare det längsta skägget jag haft!
SadamJR Postat 1 mars 2010 Trådstartare Postat 1 mars 2010 Bra låt! Dom har många bra låtar men det blev aldrig nåt av dom just.
SadamJR Postat 1 mars 2010 Trådstartare Postat 1 mars 2010 Det roar mig nåt oerhört när jag skriver om det.19 mars vet jag mera. Men inte jag antar jag. Har tjatat så mycket om det här så jag förväntar mej att bli inbjuden på nåt releaseparty eller nåt.
SadamJR Postat 1 mars 2010 Trådstartare Postat 1 mars 2010 Jag säger då det! Jag vill se folk skapa bra musik istället för att disskutera 16 vs 24 bitar 😉 Jag ska skriva en låt i Diss sen nångång... Dömt att disslyckas.
SadamJR Postat 1 mars 2010 Trådstartare Postat 1 mars 2010 Leonard, Len. Jaha... oj då! Vad dog han av?Det var ju han som var kär i Edna, men som levde ihop med Peaches eller vad hon hette. Jo det stämmer på ett ca. Har inte kunnat se hem till gården sen jag fick praktik, och sedan jobb. Nu när jag är långtidssjukskriven, och serien börjar igen, kan jag ge mej hän.
SadamJR Postat 1 mars 2010 Trådstartare Postat 1 mars 2010 Jag trimmade ner skägget idag! Innan jag trimmade det vare det längsta skägget jag haft! Har själv skrivit lite väl mycket om det där idag. Kanske skulle starta en skäggtråd.
Recommended Posts