Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Hon var osexig.

Det är Jessica Simpson. That goes without saying. En av världens mest blonda människor... 🙂

Postat

Jag säger då det! Jag vill se folk skapa bra musik istället för att disskutera 16 vs 24 bitar 🙂

Jag ska skriva en låt i Diss sen nångång...

Postat
Jag skulle vilja ändra uttrycket: "I'm bored, entertain me." till "You're bored, entertain me."

Man får väl för fan hitta på nåt själv.

Det är min åsikt.

Vad hittar du på? Du pratar om plattor och böcker och turneer men man får aldrig veta nåt. Är bara nyfiken.

Postat
Ska kalla min novellsamling efter den novell jag finner vara bäst och inte efter den första jag skrev i kronolgisk ordning s.a.s.

För nästa novellsamling skulle i så fall heta som den första novellen i den samlingen. Och varför det? Det är ju den 26e...

Ett tag tänkte jag att jag skulle ta en fras ur en novell och kalla den det - för jag vill inte lyfta fram en enskild novell.

Som i steely dans katy lied. Annars gäller det väl snarast att kunna se vad som är det bästa man gör, och lyfta fram det, om man vill ha nån framgång.

Postat
Det är Jessica Simpson. That goes without saying. En av världens mest blonda människor... 🙂

Säj det till alla albinos i afrika som blir mördade och uppätna som medicin.

Postat
Vad hittar du på? Du pratar om plattor och böcker och turneer men man får aldrig veta nåt. Är bara nyfiken.

Det roar mig nåt oerhört när jag skriver om det.

19 mars vet jag mera.

Postat
Nä, om jag minns rätt hette han lennard.

Leonard, Len. Jaha... oj då! Vad dog han av?

Det var ju han som var kär i Edna, men som levde ihop med Peaches eller vad hon hette.

Postat

Jag vet vad som ska hända i Hem till gården de närmaste 3-4 åren. Men jag vill inte avslöja det om ni inte vill. Ingen vits att kolla då kanske.

Postat
jag sitter och tittar på alla OS-uppvärmningar på svt-play xD

Heh, har jag med gjort. xD Såg typ den 14:e live och tyckte att det här var ju helt underbart så jag kollade alla.

Postat
Det roar mig nåt oerhört när jag skriver om det.

19 mars vet jag mera.

Men inte jag antar jag. Har tjatat så mycket om det här så jag förväntar mej att bli inbjuden på nåt releaseparty eller nåt.

Postat
Jag säger då det! Jag vill se folk skapa bra musik istället för att disskutera 16 vs 24 bitar 😉

Jag ska skriva en låt i Diss sen nångång...

Dömt att disslyckas.

Postat
Leonard, Len. Jaha... oj då! Vad dog han av?

Det var ju han som var kär i Edna, men som levde ihop med Peaches eller vad hon hette.

Jo det stämmer på ett ca. Har inte kunnat se hem till gården sen jag fick praktik, och sedan jobb. Nu när jag är långtidssjukskriven, och serien börjar igen, kan jag ge mej hän.

Postat
Jag trimmade ner skägget idag! Innan jag trimmade det vare det längsta skägget jag haft!

Har själv skrivit lite väl mycket om det där idag. Kanske skulle starta en skäggtråd.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.