Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
mikrovågisk mat?

Jag ska ta ut lasagnen ur den vanliga ugnen snart.

Vart inne 45 min.

Jäklar vad smaskens. Lasagne var ett bra tag sedan jag åt nu.

Postat

Ska kalla min novellsamling efter den novell jag finner vara bäst och inte efter den första jag skrev i kronolgisk ordning s.a.s.

För nästa novellsamling skulle i så fall heta som den första novellen i den samlingen. Och varför det? Det är ju den 26e...

Ett tag tänkte jag att jag skulle ta en fras ur en novell och kalla den det - för jag vill inte lyfta fram en enskild novell.

Postat
Har inte ätit det sen sist!

Var det SÅ längesen!!

Jag har nog ätit det efter det att jag åt det sist också, när jag tänker efter.

Eller... nä

Postat

SVT2

TID: 09:50 - 11:00, Fredag, 5 mars 2010

Alpint

Damernas superkombination, första åket. Världscupen Crans Montana. Kommentator: Björn Becksmo, Anna Ottosson.

Vonn, Pärson, Mancuso. Alla dom stora namnen är hemkomna från OS och tillbaka i backarna för att göra upp om den alpina världscupen. Första åket.

Dags o börja ladda. 😆

Postat
När Xhyntia sveper över Sverige är risken stor för problem i trafiken.

...vadå e hon snygg?? 😆

Jodå, hon kan få karlarna att falla... 😄

Postat
Ska kalla min novellsamling efter den novell jag finner vara bäst och inte efter den första jag skrev i kronolgisk ordning s.a.s.

För nästa novellsamling skulle i så fall heta som den första novellen i den samlingen. Och varför det? Det är ju den 26e...

Ett tag tänkte jag att jag skulle ta en fras ur en novell och kalla den det - för jag vill inte lyfta fram en enskild novell.

Kalla den "Det oändliga namnet".

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.