Fidden Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Jag lyckades nog snyta ut en massa snor från binjurarna nu höll jag på att säga, men jag menar nog bihålorna.
SadamJR Postat 1 mars 2010 Trådstartare Postat 1 mars 2010 Rakade mej för första gången på tre veckor. Jobbigt.
debatt Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 STORAN dvs Stora Teatern, ska läggas ned undrar just vad som händer med huset... anledningen är att hyran är för hög för artisterna. 😑
Neosus Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 De e ju förfan lika bra att dom lägger ner hela sverige 😑
debatt Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Rakade mej för första gången på tre veckor. Jobbigt. Grattis. Hoppas du inte skar dig. 😑
SadamJR Postat 1 mars 2010 Trådstartare Postat 1 mars 2010 Vore det inte kul om alla här körde med sån där webcam eller vad det heter?
debatt Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Gillar inte teater. Nu tänkte jag ju mer på alla artister som spelar där.
debatt Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Vore det inte kul om alla här körde med sån där webcam eller vad det heter? Vad skulle det tillföra?
Micke H Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Rakade mig inte när jag var sjuk, och har inte rakat mig nu heller. Sparar och ser vad som händer. 😑
debatt Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 De e ju för fan lika bra att dom lägger ner hela sverige 😑 😑 det kan man tycka
SadamJR Postat 1 mars 2010 Trådstartare Postat 1 mars 2010 Grattis.Hoppas du inte skar dig. 😑 Nä, inget blodvite, eller heter det ingen?. Det enda som funkar när det blir så där är dom billigaste engångsrakhyvlarna med ett blad. Det gick åt två den här gången. Nu blir jag väl tvungen att duscha oxå.
SadamJR Postat 1 mars 2010 Trådstartare Postat 1 mars 2010 Och klippa mej, och bleka tänderna, och fixa en ansiktslyftning och en hjärttranspantation.
debatt Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Nä, inget blodvite, eller heter det ingen?. Det enda som funkar när det blir så där är dom billigaste engångsrakhyvlarna med ett blad. Det gick åt två den här gången. Nu blir jag väl tvungen att duscha oxå. Inget blodvite, tror jag det heter. Dom gula hyvlarna är värdelösa. Blodet bara rinner, eftersom tillverkningkvaliteten är så kass, de är ojämna.
SadamJR Postat 1 mars 2010 Trådstartare Postat 1 mars 2010 Rakade mig inte när jag var sjuk, och har inte rakat mig nu heller. Sparar och ser vad som händer. 😑 Har du en kraftig och manlig skäggväxt?
Recommended Posts