SadamJR Postat 28 februari 2010 Trådstartare Postat 28 februari 2010 Var jättetrevligt me besöket av min tjejkompis. 😮 Hon har en pojkvän men det tycker jag e gött. Då kan man lära känna en tjej utan att det blir stelt som det lätt blir annars. Jag hade bakat Citronkaka och lärde henne Jason Mraz låt Im yours på Ukulele. 😄 Blir stelt?
Memphis Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 (redigerat) Blir stelt? Jamen liksom blir ju lätt jobbigt om det e nån som e singel och man träffas och för ett samtal, eller iaf ofta. Om det är någon som har en partner så blir det mer avslappnat på nått sätt, inte samma spänning mellan, svårt att förklara. Men kanske bara jag. Redigerat 28 februari 2010 av Memphis
Memphis Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Sedan är det väl den spänningen och pirriga känslan som behövs ifall man verkligen dejtar någon men om man bara vill ha en tjejkompis så blir det lättare om hon inte e singel.
debatt Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Testade nyss att spela in en ny låt jag gjort på ackegura.. va tycker ni?.. 😮😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag tyckte inte om de första 10 sekunderna. De var alldeles för tysta! 😄 Strax före 1:30, vad händer där för fulljud? Tycker du ska fimpa från 2:14-2:18, det passar inte in riktigt. Tycker den är lite svår att få grepp om, kanske för många olika toner, olika tänkbara teman... borde kanske göra den 1 minut längre och låta något i den agera som ett slags tema? Ska det vara text på? Ljudet är helt ok, kondensatormik fungerar ju finfint på gitarr. Du har dessutom lyckats få jämn nivå på gitarren - och detta helt utan kompressor vad jag förstår. Are you impressed? I'm impressed. Mycket bra är att du i vissa lägen plockar ackorden men samtidigt spelar basstämman på en sträng. En mycket fin teknik det där. På det hela taget alltså: debatt e imponerad!! ☺️
slejnard Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Hehe de kvitterade. förlängning snart. tur att inte sverige spelade i finalen. hjärtat skulle svikta 😮 bäst var ju när wikegård började nynna med i en betleslåt
Overkill Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Jo! Vi ska göra en ominspelning på en redan släppt låt i ny tappning och så spela in en till låt som inte är helt skriven än. Sen blir det skivsläpp och releaseparty och hela baletten. Ojdå! Vad kul! Ser jag fram emot 😮
debatt Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Sedan är det väl den spänningen och pirriga känslan som behövs ifall man verkligen dejtar någon men om man bara vill ha en tjejkompis så blir det lättare om hon inte e singel. Alla... dvs. alla... tjejer säger att de inte bara kan vara kompis med mig, sambo, gifta, singlar eller särbos spelar ingen roll. 😮
Fidden Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 har mest slötittat på hockeyn, får väl vara lite mer engagerad i förlängningen då 😮
SadamJR Postat 28 februari 2010 Trådstartare Postat 28 februari 2010 Jamen liksom blir ju lätt jobbigt om det e nån som e singel och man träffas och för ett samtal, eller iaf ofta. Om det är någon som har en partner så blir det mer avslappnat på nått sätt, inte samma spänning mellan, svårt att förklara. Men kanske bara jag. Jaha. Var det så du menade.
SadamJR Postat 28 februari 2010 Trådstartare Postat 28 februari 2010 Alla... dvs. alla... tjejer säger att de inte bara kan vara kompis med mig, sambo, gifta, singlar eller särbos spelar ingen roll. 😮 Du kanske skulle ha ett harem.
Memphis Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 (redigerat) Tack för fin och kontruktiv kommentar! Jag tyckte inte om de första 10 sekunderna. De var alldeles för tysta! 😉 Guhu: 😄 Får väl fylla ut dom sekundrarna då. ☺️ Strax före 1:30, vad händer där för fulljud?Nä, e ju bara ett litet hastigt gitarrdrag mot strängen när jag byter ackord. Går väl att försöka undvika när man gör den seriösa inspelningen. Tycker du ska fimpa från 2:14-2:18, det passar inte in riktigt. haha, okej, då vet jag.. xD Tycker den är lite svår att få grepp om, kanske för många olika toner, olika tänkbarateman... borde kanske göra den 1 minut längre och låta något i den agera som ett slags tema? Ja, det e en del tonartsbyten, dels för att göra den mer spännande och fler harmonier men det e svårt att veta när det blir för mycket. Ska det vara text på?? Japp, tänkte det. Mycket bra är att du i vissa lägen plockar ackorden men samtidigt spelar basstämmanpå en sträng. En mycket fin teknik det där. På det hela taget alltså: debatt e imponerad!! 😄 Tack debatt. 😊 Redigerat 28 februari 2010 av Memphis
Fidden Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 men vafan, det stod en skitsnygg milf i hockey-arenan och gav kameran kåta blickar 😊
Fidden Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 eller det var iofs mer flirtiga blickar, kåta blickar hade ju bara varit avtändande.
Dingbats Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 men vafan, det stod en skitsnygg milf i hockey-arenan och gav kameran kåta blickar 😊 Det var inte en ful milf då?
Fidden Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Det var inte en ful milf då? Nej. Jag är förvånad själv.
slejnard Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 men vafan, det stod en skitsnygg milf i hockey-arenan och gav kameran kåta blickar 😊 ptjaa hon vet förmodligen om att sitter en slej på andra sidan jorden å tittar ☺️ fan nu blev det spännande
Fidden Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Tänkte precis skriva att USA ser uddlöst ut nu.. men då fick de jätteläge xD
Memphis Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Dingis, hade inte lyssnat på Rhubarb innan. Återkommer om kommentarer! Haaaj!11!! 😊
Fidden Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Nu kommer ju han vara bakfull på tisdag när han ska spela match i mitt lag xD
Recommended Posts