Linus Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Jag tycker linus ser bra ut på bilden! Ser väldigt mkt ut som en het linus! ☺️ ☺️
Overkill Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 dessutom vill jag inte direkt till uppsala för det betyder slut på slappandet för då måste jag börja plugga. ☺️
Dingbats Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Jag har ägnat den senaste halvtimmen åt att gå igenom 1900-talets historia för en person från 1892...
Dingbats Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 I USA är portot bara hälften av vad det är i Sverige.
Dingbats Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 (redigerat) I England och Frankrike också! EDIT: Eller inte hälften, men mindre än i Sverige. Redigerat 6 januari 2010 av Dingbats
Pico Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Min dator är sjukt instabil idag. Och fan för Windows, går inte döda processer som till och med håller på att självdö. Tycker fan att det blitt svårare att döda krånglande processer i Vista än det var i XP. Man skulle ju kunna tro att de skulle lyckas förbättra något med åren. 🙂 Har inte lust att lägga ut pengar på Windows 7, men vet i sjutton om jag inte måste. Alternativt gå över helt och hållet till Linux, men då är det ju inte alla spel och program som tillåter sig Wine:as. 🙂
Dingbats Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 (redigerat) I Norge och Danmark är det å andra sidan dyrare. EDIT: Norska inrikesbrev kostar 8,50 norska kronor = 10,50 svenska. Galet. Redigerat 6 januari 2010 av Dingbats
Dingbats Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Har inte lust att lägga ut pengar på Windows 7, men vet i sjutton om jag inte måste. Alternativt gå över heltoch hållet till Linux, men då är det ju inte alla spel och program som tillåter sig Wine:as. 🙂 Det är lugnt, minesweeper och tetris finns inbyggt i de flesta linux.
Pico Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Massor av skidsport på TV idag. Köping idag för Fidden? Eller näe, röd dag idag visst?
Pico Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Det är lugnt, minesweeper och tetris finns inbyggt i de flesta linux. Tetris var faktiskt ett tag sedan nu. Kör debian på lappen så där har jag nån klon, men den laggar tammefan. 🙂 Beroendeframkallande spel dock. Borde inte vara så svårt att hitta en klon till Win heller iofs. FFS, "Mozilla Firefox (Not Responding)". 🙂
Pico Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Jag vaknade lite lagom där vid 4ish eller något, såg slutet på finalmatchen. xD
Pazo Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 jag mår sämre idag. Och vi ska te jönnet snart så jag måste duscha 🙂 Så jag måste nog peppra i mig lite alvedon eller dylik febernedsättare
Dingbats Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 jag mår sämre idag. Och vi ska te jönnet snart så jag måste duscha 🙂Så jag måste nog peppra i mig lite alvedon eller dylik febernedsättare Kanske en panodil.
Recommended Posts