Pico Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Asså sånna där plastbitar att limma ihop menar jag... skulle ju kunna vara kul. Och om inte, så andas man inte in tillräckligt med limångor.
Overkill Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Asså sånna där plastbitar att limma ihop menar jag... skulle ju kunna vara kul. Och om inte, så andas man inte in tillräckligt med limångor. annars kan du ju sätta dig och glue in i väggen. 🙂😄
Pico Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 annars kan du ju sätta dig och glue in i väggen. 🙂😄 Men ååååh. 😆
slejnard Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 tufft! du som är håkkyintresserad borde vara med nhl-tråden. skulle behövas ett stryklag så jag slipper vara sist 🙂
Pico Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 tufft! du som är håkkyintresserad borde vara med nhl-tråden. skulle behövas ett stryklag så jag slipper vara sist 🙂 Absolut... fast näe, orka... 😄
slejnard Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 orka å orka...har ni så märkvärdiga saker för er 🙂
Pazo Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Nä men mest... orka vara tvungen att ta hand om något för min del 🙂
Pazo Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Drog igång Un Elephant ingen nu! Asfina låtar ju! proddade typ precis klart de fyra låtarna vi hade byggt på sen innan 🙂
slejnard Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 ja jag ska men hinner ju inte. har en trubadurspelning på tisdag som måste prioriteras. har ett par nya låtar på gång iaf
drloop (oregistrerad) Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Gud vad härligt... med lite sprit fixar vi rösten... provar att köra en inspelning till... det måste ju gå....
Pazo Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 (redigerat) Här är en av de jag pillade med 🙂 Your browser does not support the HTML5 audio tag ingen sång på dock 😄 Redigerat 1 januari 2010 av Pazo
drloop (oregistrerad) Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Gott Pazo! vore ball att höra med sång... Är det en känd låt du remixar eller?
Pazo Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Gott Pazo! vore ball att höra med sång... Är det en känd låt du remixar eller? nä de kommer sång! jag å en kompis som har "band". han typ skriver det mesta och sjunger. och jag proddar 🙂
Pazo Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Här kommer de andra tre! Två har sång! varav sången på turbulence är slask. Raindrops är i princip färdig. Dodo bird Your browser does not support the HTML5 audio tag Raindrops Your browser does not support the HTML5 audio tag Turbulence Your browser does not support the HTML5 audio tag 🙂
Recommended Posts