Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Testade nyss att spela in en ny låt jag gjort på ackegura.. va tycker ni?.. 😮😄

Postat (redigerat)

😮

Tack Grahn och Dingis!

Ljudet skruvade jag till nu på 1 min.. 😄 Lirade in i Reaper och lade på deras EQ och Reverb. Höjde på en del högre frekvenser för att få fram klarheten och lagom me reverb för djupet bara. Men sedan beror väl oxå det fina ljudet på att det e en fin gura, för miken e bara en vanlig billig konding.

Redigerat av Memphis
Postat

Tänkte göra en låt av det me hon tjejen som sjungit på tidigare låtar, kan nog bli rätt mys tror jag.. 😮

Postat
Vackert! 😄 Schysst ljud och bra spelat! Flyter på bra!

Nemän Slejjan.. 😮 xD

Schysst, tackar 😄🙂☺️

Postat
På tal om det, borde inte rhubarb ha en skiva klar snart? Ni har ju släppt ganska många låtar.

Jo! Vi ska göra en ominspelning på en redan släppt låt i ny tappning och så spela in en till låt som inte är helt skriven än. Sen blir det skivsläpp och releaseparty och hela baletten.

Postat
Enstaka låtar är för pussies!

Sant, men det kommer ta typ ett år att göra en skiva. 😄 Iallfall i den här takten när man pluggar hele ti´n. Men japp, det lär det nog bli! 😮

Postat
Sant, men det kommer ta typ ett år att göra en skiva. 😄 Iallfall i den här takten när man pluggar hele ti´n. Men japp, det lär det nog bli! 😄

Ett år är väl ingenting 😮 Rhubarb har vart igång i två år i maj och vi har inte nått upp i skivan än.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.