Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Det där lät ju bra! ☺️ läste lite om drumaxx. verkar smutt. är den svårjobbad?

😄 Nädå den är lätt. Bara att koppla upp och lira. 😎 Men det är inget att ha om man är ute efter akustiska trumset. Annars är den mumsig! 😆

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
☺️ Nädå den är lätt. Bara att koppla upp och lira. 😎 Men det är inget att ha om man är ute efter akustiska trumset. Annars är den mumsig! 😆

..och så kan man ju förstås ändra enskilda ljud. Om man t.ex. vill ha en hårdare sarg på virveltrumman så kan man ställa det.. osv

Nu ska ja handla!

Herrå! 😄

Postat
Saddam, det e väl bara att ignorera de inlägg du inte gillar. Du kan väl förstå hur det är för en extremt osportsintresserad som mig i dessa tider? 😆 Får ju ignorera varannat inlägg, men jag ber ju inte alla hålla sig till en specifik tråd bara för att jag inte vill höra om sånt. Nu vet jag att jag jämför OS med bajs här men det e grejen som e min poäng, man kan inte bestämma vad andra inte får skriva, då tappar man lite poängen me Längsta tycker jag.

OK. I fortsätningen skiter jag i bajset. Ska i alla fall försöka.

Postat
Jag fick för mig att Bill Clinton dött och blev tvungen att kolla i wikipedia för att se att han fortfarande levde.

Var det Bill Clinton som blev tvungen att kolla i Wikipedia för att se att han fortfarande levde?

Faktiskt inte så långsökt som man kan tro.

Helt seriöst, på farsans jobb fanns det 2 pers som faktiskt kollade i GPs dödsannonser varje morgon för att se om de var med där. Var de inte det så gick de till jobbet.

Postat
OK. I fortsätningen skiter jag i bajset. Ska i alla fall försöka.

Tycker det var gentilt av dig att dedikera en hel ny tråd åt det ämnet.

Men med ens du hade gjort det så har jag inte skrivit något dylikt alls.

Hoppas bara att övriga följer mig på den inslagna vägen, alternativt

låter de inläggen hamna i den dedikerade tråden.

Nu är det femmil.

😄

Postat (redigerat)
Nu har jag uppdaterat min melodifestival låt.
. Lagt på lite elgura bl.a.

Den där ska ja fan göra klar! 😄

Du inser att du ska låta det där tunna spretiga ljusa bluffbrassljudet + gitarr ska upphöra efter första vändan för att låta trummor och bas ensamt agera ett tag under det att vers 1 sjöngs in. Sedan kan det komma igång igen i refrängen. Så du ger kan man säga en första hint redan under inledningen med brassljudet, om hur refrängen går och låter, men utan sång då... I vers 2 petar du med lite stickiga autopanljud som hoppar mellan högtalarna, typ kantslag eqhighmaxade på virvel eller ljusa glockenspielljud eller annat smatter.

Sticket hade du redan, åtminstone början på nånstans i slutet av filen, tror jag.... ? Bör väl dras ned i tempot i sticket också, sådär dj**la fult som det brukar vara. Stick på max 15-20 sek.

vers-refr-vers-refr-stick-refr-refr

Redigerat av debatt
Postat (redigerat)

Var jättetrevligt me besöket av min tjejkompis. 🙂 Hon har en pojkvän men det tycker jag e gött. Då kan man lära känna en tjej utan att det blir stelt som det lätt blir annars. Jag hade bakat Citronkaka och lärde henne Jason Mraz låt Im yours på Ukulele. 😄

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.