Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Jag misstänker att jag kanske gjorde något med nacken i fredags på spelningen och att det är det som ger upphov till den extrema huvudvärken. Druckit en jävla massa vatten men hjälper inte.

Postat (redigerat)
Nu har jag uppdaterat min melodifestival låt.
. Lagt på lite elgura bl.a.

Den där ska ja fan göra klar! 😄

Va i helvete Grahn! 😆 SCHLAGER! xD

T.o.m jag ryktes med, som är en stark motståndare till denna obskyra genre. xD

Kör hårt! ☺️

Redigerat av Memphis
Postat
Va i helvete Grahn! 😆 SCHLAGER! xD

T.o.m jag ryktes med, som är en stark motståndare till denna obskyra genre. xD

Kör hårt! ☺️

😄

Postat (redigerat)
sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt uttråkad

Skulle kunna börja med ytterligare någon hobby än musik oxå, för det verkar det ju inte bli så mycket av i vilket fall. (har du själv sagt) Och gärna någon hobby där du träffar andra. Styrketräna, bandy, badminton?

Eller du skulle kunna ta nån extra kurs? Du verkar ju har rätt mycket tid till övers så kanske en Målarkurs eller nått? Gör något spontant, då lär du få det roligare.

Redigerat av Memphis
Postat
Skulle kunna börja med ytterligare någon hobby än musik oxå, för det verkar det ju inte bli så mycket av i vilket fall. (har du själv sagt) Och gärna någon hobby där du träffar andra. Styrketräna, bandy, badminton?

Eller du skulle kunna ta nån extra kurs? Du verkar ju har rätt mycket tid till övers så kanske en Målarkurs eller nått? Gör något spontant, då lär du få det roligare.

Tackar för tipsen. Jag sysslar ändå rätt så mycket med musik, mest att jag inte är så effektiv. Hatar sport. Men tack ändå.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.