Dingbats Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Mm. Jag sitter och måste söka jobb som jag inte vill ha.
Memphis Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Meh, jag ska rensa fisk 7 veckor i sommar, tror du det e nått jag jobb ville ha? 😱
Dingbats Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Låter bra mycket roligare än att sitta inne och peta i en dator iaf. Jag ska bli hora.
debatt Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Jag vill aldrig nånsin ha ett serviceyrke. Det har du nog rätt i! 😱
debatt Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Undrar vad det är för genuint fel på Nattvaktaren, Valle, KWS, DieHard och några till. Men skiter i vilket. NU ska jag dra. Känner för att spela feta xylofonsolon hemma sedan!!
Dingbats Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Det har du nog rätt i! 😱 Jag det är klart jag har, annars skulle jag inte säga det. Säljare på Elgiganten BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Vill INTE!!!
debatt Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Tackar! 😱 We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! ... har alltid undrat vem den där More är... med enkel-o.
Dingbats Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 ... har alltid undrat vem den där More är... med enkel-o.
Neosus Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Undrar vad det är för genuint fel på Nattvaktaren, Valle, KWS, DieHard och några till. Men skiter i vilket. NU ska jag dra. Känner för att spela feta xylofonsolon hemma sedan!! Att dom inte har åkt ut från detta forum är för mig en jävla gåta... 😱
Memphis Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Snoppen går över bron. Vad säger han. Gräset e svartare på andra sidan? 😱
Neosus Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 We want more!We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! ... har alltid undrat vem den där More är... med enkel-o. Jag har lagt på en pianobas. Nu börjar det likna schlager banne mig! 😱
Fidden Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Jag fick för mig att Bill Clinton dött och blev tvungen att kolla i wikipedia för att se att han fortfarande levde.
Neosus Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Nu har jag uppdaterat min melodifestival låt. Your browser does not support the HTML5 audio tag . Lagt på lite elgura bl.a. Den där ska ja fan göra klar! 😏
Recommended Posts