Memphis Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 (redigerat) Snel hest på tyska blir ju inte bra. Schnell Hest Snel hest e ju inte snabb xD ghuhu men jag är... höhöhö. eh.. mm.... 😄 Redigerat 28 februari 2010 av Memphis
Dingbats Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Nu blire lite fransk smörsång. 😄 Är du bra på sånt?
Pico Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Nu blire lite fransk smörsång. 😄 Nu förstår jag iofs inte mer än något ord här och där, men det låter jävligt smörigt. 😄 Han kanske hyllar nazister, vad vet jag. 😛
Pico Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Är du bra på sånt? Mäh, visstere! Ninjor överallt, hann ju inte förklara mig. 😄
Neosus Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Nu blire lite fransk smörsång. 😛 AHAA Du ska fika franska? 😄
Dingbats Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 idag är det ingenting på tv, och ingenting annat kommer hända heller. ................................................................................ ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ............................,.................................................... ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. .................................................
Neosus Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Här har jag testat lite med Your browser does not support the HTML5 audio tag . Kanske inte det bästa soundet men går nog att krana till bättre... Men ändååå lixom! Typ! 😱 ...man kanske skulle skicka iväg denna till melodifestivalen? 😛
debatt Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Jo, en faslig massa kommer att hända. Jag har t.ex. redan tagit på mig en nytvättad marinblå pikétröja med vita revärer. Jag har druckit en kopp äkta ögoncacao, som man numera ofta hittar bland bakningstillbehören. Jag har varit nere i tvättstugan och avlägsnat dagens tvättid 12-17 till den 4e mars istället, vilket är en torsdag då jag är ledig. Idag ska jag se, åtminstone bitvis, herrarnas femmil i OS - vi har 10 medaljer vilket är bra, men jag ska idag hoppas på två till så att vi tangerar Turin-OS i antalet. Jag ska iväg till mor och bror med en påse från Apoteket, sedan ska jag göra ärenden där på Ica för dem. Hemma ska jag korrekturläsa noveller. Ska väl styrketräna senare också, för knät känns inte riktigt topp idag, så det blir ingen direkt cykling, tror jag.
debatt Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Här har jag testat lite med Your browser does not support the HTML5 audio tag . Kanske inte det bästa soundet men går nog att krana till bättre... Men ändååå lixom! Typ! 😱 ...man kanske skulle skicka iväg denna till melodifestivalen? 😛 Lite kort kanske? Men i brist på kontrabas, jazz kit och en äkta brass sektion, helt ok! 😄
Dingbats Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Här har jag testat lite med Your browser does not support the HTML5 audio tag . Kanske inte det bästa soundet men går nog att krana till bättre... Men ändååå lixom! Typ! 😱 ...man kanske skulle skicka iväg denna till melodifestivalen? 😛 Låter coolt! Skicka på, finns säkert nån ung naken tjej som vill sjunga på det!
Dingbats Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Jo, en faslig massa kommer att hända.Jag har t.ex. redan tagit på mig en nytvättad marinblå pikétröja med vita revärer. Jag har druckit en kopp äkta ögoncacao, som man numera ofta hittar bland bakningstillbehören. Jag har varit nere i tvättstugan och avlägsnat dagens tvättid 12-17 till den 4e mars istället, vilket är en torsdag då jag är ledig. Idag ska jag se, åtminstone bitvis, herrarnas femmil i OS - vi har 10 medaljer vilket är bra, men jag ska idag hoppas på två till så att vi tangerar Turin-OS i antalet. Jag ska iväg till mor och bror med en påse från Apoteket, sedan ska jag göra ärenden där på Ica för dem. Hemma ska jag korrekturläsa noveller. Ska väl styrketräna senare också, för knät känns inte riktigt topp idag, så det blir ingen direkt cykling, tror jag. Jag har tagit på mig kläder och suttit ner.
Neosus Postat 28 februari 2010 Postat 28 februari 2010 Låter coolt! Skicka på, finns säkert nån ung naken tjej som vill sjunga på det! 😱
Recommended Posts