Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

juuuuuuulia

det är ett fint namn

man kan tänka sig att det finns nån som heter så som också gillar trånga rum

jag gillar trånga rum

hon kanske gillar

säg

mörker också och film och tystnad och sömn och fest och torsdagar

det gillar jag ibland

Postat

Lirat Guitarhero och spelade som en Gud. 😄

Såg filmen 40 year old Virgin. Herrejävlar! 😆 Roligaste filmen jag någonsin sätt. xD

Postat (redigerat)
The%20Beatles%200017zd.jpg

Jag blir ledsen. Sådär kul kommer jag aldrig ha.

.

Dingis, var inte så jävla deppig, mitt liv tex har börjat bli roligt först nu, och jag e 21, man får helt enkelt kämpa för det man vill ha.

Herrå!

Redigerat av Memphis
Postat
Dingis, var inte så jävla deppig, mitt liv tex har börjat bli roligt först nu, och jag e 21, man får helt enkelt kämpa för det man vill ha.

Herrå!

de e rätt

jävla mes ja e

nu ska ja dö

gonatt

Postat

hej! varit hos amelie som fyllde 20. josefine var uppe med, hon pluggar i linköping annars. vi tre gick i samma gymnasieklass, kul att hänga med dom igen.

Postat

Najs killis! Låter kul.

Imorn kommer en tjejkompis hit och så ska vi fika. Kaffe kaka. 😆 Och om jag inte låser dörren så kommer Grahn rusandes som ett skott.. xD

Postat
Najs killis! Låter kul.

Imorn kommer en tjejkompis hit och så ska vi fika. Kaffe kaka. ☺️ Och om jag inte låser dörren så kommer Grahn rusandes som ett skott.. xD

😄😳 :blink: 😳 :blink:

SPARA EN KAKA TILL MIG 😆

Postat
SLEYNERD AND HIS BROTHER SLEGNERD GOES JAZZ! xD

wheååå! 😆

jag har trubadurat å lädret spänner som fan. hade typ 30 pers som publik men det gick bra ändå! sen drog jag till en annan lokal å fick gästsjunga mitt paradnummer "keep on rockin´" med ett coverband...hehe 😄 kul!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.