Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat (redigerat)

Jasså tyckerni? 😮

😮

Jo, har funderat på att skaffa monitorstativ när jag skaffar TV på bordet istället, men blir till efter sommarn. Då jäklar blir det fett. 😄

Redigerat av Memphis
Postat

Dingis, 16" LP-skiva? Det e ju jättestort? Vanliga är på 12 väl? Då får den väl inte plats i en vanlig Lp-spelare?

Postat
Dingis, 16" LP-skiva? Det e ju jättestort? Vanliga är på 12 väl? Då får den väl inte plats i en vanlig Lp-spelare?

Nej, det fanns nåt speciellt format på 16 tum som användes inom radio eller nåt har jag läst.

Postat (redigerat)
Nej, det fanns nåt speciellt format på 16 tum som användes inom radio eller nåt har jag läst.

Jassåjaha. Sånna små (7"?) hade vi hemma iallfall, fast dom e töntiga. 😮

Redigerat av Memphis
Postat
Jassåjaha. Sånna små (7"?) hade vi hemma iallfall, fast dom e töntiga. 😮

Såna hade de för 1 kr/st förut på Mickes CD & vinyl inne i stan, jag borde ha köpt fler då så man har att sampla!

Postat

Inte mig heller egentligen. Vi har såndär elektronisk grej som man håller upp en liten grej man har på nyckelringen så blir man insläppt och om nån vill in så kan dom ringa upp så trycker vi på en knapp på telefonen så öppnas dörren så det funkar ju rätt bra ändå. Värre hemma hos dom på studentvägen för där måste man ha bricka om man vill in och man kan inte ringa upp med nån porttelefon, så vill man in måste dom springa ner och öppna dörren. 😑

Postat
Inte mig heller egentligen. Vi har såndär elektronisk grej som man håller upp en liten grej man har på nyckelringen så blir man insläppt och om nån vill in så kan dom ringa upp så trycker vi på en knapp på telefonen så öppnas dörren så det funkar ju rätt bra ändå. Värre hemma hos dom på studentvägen för där måste man ha bricka om man vill in och man kan inte ringa upp med nån porttelefon, så vill man in måste dom springa ner och öppna dörren. 😑

Men shit vad krångligt det ska vara då!

Vi har bara ingenting, fast dörren låser sig vid sjutiden nånting så man måste öppna med hemnyckeln.

Postat

Krångligt för oss menar du? Inte direkt, dörren är alltid låst så man öppnar med nyckelbrickan. Vill nån in så ringer dom så öppnar vi. Är väl inte så säkert med portkoder.

Men för dom på studentvägen ja så är det krånligt. Marcus och sandra bor dessutom längst upp (fjärde våningen blir det väl) så vill man in måste dom springa upp och ner.

Postat (redigerat)

Det kommer längre fram i filmen. Både tjejerna är ju kända skådespelare som du lär känna igen. 😑

Redigerat av Memphis
Postat
Det kommer längre fram i filmen. Både tjejerna är ju kända skådespelare som du lär känna igen. 😑

Ja hon som gör Meg är ju hon den skitsnygga tjejen i Dumpad!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.