Overkill Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 😆😆😛 Kan se bilden framför mig. xD hade ni fest igår? Eller var ni ute? Vi var ute på maskinen, hade egentligen tänkt sitta på nån nationspub innan men det var fullt överallt så vi fick dricka 3 folköl var på sjukt kort tid som plan b. Åt dessutom pizza då så man blev stört mätt. Sen var Mashup DJs och dom var sjukt grymma, och sen så gick maskinen på och då blev det riktigt ösigt och trångt och skönt. Dessutom var nån snubbe som höll på och göra dokumentär framme hos oss när vi stod i kö, kul för mig som inte alls känner till bandets musik så bra xD
Dingbats Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Vi var ute på maskinen, hade egentligen tänkt sitta på nån nationspub innan men det var fullt överallt så vi fick dricka 3 folköl var på sjukt kort tid som plan b. Åt dessutom pizza då så man blev stört mätt. Sen var Mashup DJs och dom var sjukt grymma, och sen så gick maskinen på och då blev det riktigt ösigt och trångt och skönt. Dessutom var nån snubbe som höll på och göra dokumentär framme hos oss när vi stod i kö, kul för mig som inte alls känner till bandets musik så bra xD Du blir kändis!
Memphis Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 (redigerat) Då undrar jag hur i helvete de lyckades räta ut det!! Var det på Gitarren? Åke Björnstad? Musikverkstan? Ja, alltså, den blir ju inte krokig så att halsen böjer sig direkt. xD Utan man ser det inte ens, men krävs ju inte mycket för att det ska bli konstigt. Men tydligen ett vanligt fel under vintertid och oftast så går det att justera på skruven som finns på alla ackeguror, men inte alltid. Det var på Musikbörsen som hade skickat den till leverantören. Redigerat 27 februari 2010 av Memphis
debatt Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Tror du fick ett annat exemplar faktiskt. Plasten på plektrumskyddet är en ledtråd.
Memphis Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 (redigerat) Japp. Så jag klagar inte. 😆 Dock var den mer svårspelad, men tror det har me strängarna att göra. Säkert standardsträngarna och så har den legat i lager ett bra tag. Hade innan dyra Elexir som var riktigt sköna. Redigerat 27 februari 2010 av Memphis
Dingbats Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Men strängarna är ju inte så konstigt att de byter. På tal om det så har jag haft samma strängar på båda mina gitarrer i ett par år nu nästan... kanske dags att göra nåt åt det.
Dingbats Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Japp. Så jag klagar inte. 😆 Dock var den mer svårspelad, men tror det har me strängarna att göra. Säkert standardsträngarna och så har den legat i lager ett bra tag. Hade innan dyra Elexir som var riktigt sköna. Kanske höjd stränghöjd?
Memphis Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Funderade på det oxå men såg inte ut så, fast där gör iofs oxå små skillnader stor skillnad i spelandet. Får kanske kolla på det.
Memphis Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Seg du e Grahn, jag har redan haft två kaffedax idag. 😆
Memphis Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Köpte 3 LP-skivor idag, ska sätta upp på väggen ovanför datorn nu, fan va fett det kommer bli. 😆 10spänn styck, typ dansband eller nått men what the fuck, spela roll. xD
Memphis Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Jag blev fett filmad av dokumentärkillen 😆 Pazo och Killis kommer bli kända!!!! 😆
Memphis Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 PAZO, Du måste höra på min nya feta houselåt! 😆
Dingbats Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 potsa då! Posta menar jag. Nu ska jag göra nåt.
Pazo Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Jag fick ta på både Frej och AFasi igår också! Och så fick jag skrika i micken nåra gånger! 😆
Memphis Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Okej, kanske inte borde posta den eftersom den ev. kommer släppas senare men spela roll. Your browser does not support the HTML5 audio tag Låtskiss hittills. Va tycker ni.. 😆
Neosus Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Okej, kanske inte borde posta den eftersom den ev. kommer släppas senare men spela roll. Your browser does not support the HTML5 audio tag Låtskiss hittills. Va tycker ni.. 😱 Fett 🥰
Recommended Posts