Micke H Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 http://www.aftonbladet.se/pryl/article6661905.ab 😮 ☺️
debatt Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Läste att Sverige tagit 5 guld i OS än så länge. Vilka är det? Minns bara Kalla, Ferry o Curlingen. Stafett? Men det femte??
debatt Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Synd att det är bronsmatch i herrcurlingen kl 18. De spelade som riktiga idioter vid minst ett tillfälle - den som gapar efter mycket osv. Försökte ta 3-4 poäng när de skulle ha nöjt sig med 2. Nu fick Canada 2 vill jag minnas. Där sket sig den matchen.
debatt Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Läste att ni skrev gryningsmeddelanden i tråden även idag denna lördag vid typ runt 10, tidigare än mig t.o.m. Hrmm. Men nu förstår jag att ni bara passade på att ge några rader i samnad med att ni var uppe för aytt pissa bara. Zzzzzzzzzzzz.................. La mig ju fan 4 igår. OS.
Pico Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 (redigerat) Läste att Sverige tagit 5 guld i OS än så länge.Vilka är det? Minns bara Kalla, Ferry o Curlingen. Stafett? Men det femte?? Jupp, stafetten... sen tog Hellner en guldpeng i 2x15 jaktstart. Klicka medaljer och sen sverige så ser du alla. Redigerat 27 februari 2010 av Pico
Dingbats Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Jupp, stafetten... sen tog Hellner en guldpeng i 2x15 jaktstart. Klicka medaljer och sen sverige så ser du alla. Jag trodde Norge hade gjort dåligt ifrån sig, men de ligger ju högt upp.
Pico Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 (redigerat) Jag trodde Norge hade gjort dåligt ifrån sig, men de ligger ju högt upp. Kan tänka mig de är missnöjda ändå. Genom tiderna har de skördat rätt många medaljer, och missar de en medalj till Sverige i skidor tex lär de själva inte vara speciellt nöjda. Vi hade dessutom ledning i skidmedaljer fram tills damernas stafett, i detta OS. 😄 Redigerat 27 februari 2010 av Pico
Pico Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Skidskyttebackhoppningsstafett skulle kunna vara spännande.
Dingbats Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Jag undrar om jag är sjuk eller om det bara är tvålen jag råkade få i mig i gårkväll.
Pazo Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Kunde ju fan inte "torka" mig för träningsvärken 😄
Dingbats Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Kunde ju fan inte "torka" mig för träningsvärken 😄 Vad är det för udda torkningsmetod som måste stå inom citattecken..?
Overkill Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 fan vad fett det var igår! sen kom vi hem och kollade på curling i en timma
Pazo Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 jag blev kvar vaken å kollade på medaljutdelningen också efter du dragit 😄
Memphis Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Hämtat min gura nu. 🥰 Dock hade dom lyckats slarva bort min softbag nånstans på vägen.. 😄 Men de skulle fixa det. Tror dock inte det e samma gitarr som jag lämnade in. För det e andra strängar på och skydsplasten på plektrumskyddet e på igen.. 😉 Iofs gött me helt ny då. 😄
Dingbats Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Hämtat min gura nu. 🥰 Dock hade dom lyckats slarva bort min softbag nånstans på vägen.. 😄 Men de skulle fixa det.Tror dock inte det e samma gitarr som jag lämnade in. För det e andra strängar på och skydsplasten på plektrumskyddet e på igen.. 😉 Iofs gött me helt ny då. 😄 Vad lämnade du in den för?
Overkill Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Körde de våldtäktsmanslåten? Japp! Vi hamnade längst fram med och jääävlar vad folk tryckte, en gång när alla hoppade så tryckte dom mitt i hoppet så jag fastnade i luften xD Har ont lite överallt i kroppen nu.
Memphis Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 (redigerat) Den hade halsfluss 😄 😉 Nä, under julen när jag hade upp den te uddevalla så blev den lite krockig i trät vilket gjorde att flera toner blev cp och andra rasslade, så gick typ inte att spela på den. Och hjälpte inte att försöka skruva rätt halsen på justeringsskruven. Redigerat 27 februari 2010 av Memphis
Memphis Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 en gång när alla hoppade så tryckte dom mitt i hoppet så jag fastnade i luften xD Har ont lite överallt i kroppen nu. 😆😆😛 Kan se bilden framför mig. xD hade ni fest igår? Eller var ni ute?
debatt Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 (redigerat) jag fastnade i luften 😆 Hade jag varit dig hade jag omedelbums försökt få tag på någon som förevigat detta mirakulösa ögonblick i sin mobil e.d. Inte lätt kanske, men... [obs talspråk] p.s. Jag kan definitivt inte ens se den bilden framför mig! d.s. Redigerat 27 februari 2010 av debatt
debatt Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Den hade halsfluss 😆 😆 Nä, under julen när jag hade upp den te uddevalla så blev den lite krockig i trät vilket gjorde att flera toner blev cp och andra rasslade, så gick typ inte att spela på den. Och hjälpte inte att försöka skruva rätt halsen på justeringsskruven. Då undrar jag hur i helvete de lyckades räta ut det!! Var det på Gitarren? Åke Björnstad? Musikverkstan?
Recommended Posts