Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Synd att det är bronsmatch i herrcurlingen kl 18.

De spelade som riktiga idioter vid minst ett tillfälle -

den som gapar efter mycket osv. Försökte ta 3-4

poäng när de skulle ha nöjt sig med 2.

Nu fick Canada 2 vill jag minnas.

Där sket sig den matchen.

Postat

Läste att ni skrev gryningsmeddelanden i tråden även idag denna lördag vid typ runt 10, tidigare än mig t.o.m. Hrmm.

Men nu förstår jag att ni bara passade på att ge några rader i samnad med att ni var uppe för aytt pissa bara.

Zzzzzzzzzzzz..................

La mig ju fan 4 igår.

OS.

Postat (redigerat)
Jag trodde Norge hade gjort dåligt ifrån sig, men de ligger ju högt upp.

Kan tänka mig de är missnöjda ändå. Genom tiderna har de skördat rätt många medaljer, och missar de en medalj till Sverige i skidor tex

lär de själva inte vara speciellt nöjda. Vi hade dessutom ledning i skidmedaljer fram tills damernas stafett, i detta OS. 😄

Redigerat av Pico
Postat

Hämtat min gura nu. 🥰 Dock hade dom lyckats slarva bort min softbag nånstans på vägen.. 😄 Men de skulle fixa det.

Tror dock inte det e samma gitarr som jag lämnade in. För det e andra strängar på och skydsplasten på plektrumskyddet e på igen.. 😉 Iofs gött me helt ny då. 😄

Postat
Hämtat min gura nu. 🥰 Dock hade dom lyckats slarva bort min softbag nånstans på vägen.. 😄 Men de skulle fixa det.

Tror dock inte det e samma gitarr som jag lämnade in. För det e andra strängar på och skydsplasten på plektrumskyddet e på igen.. 😉 Iofs gött me helt ny då. 😄

Vad lämnade du in den för?

Postat
Körde de våldtäktsmanslåten?

Japp! Vi hamnade längst fram med och jääävlar vad folk tryckte, en gång när alla hoppade så tryckte dom mitt i hoppet så jag fastnade i luften xD Har ont lite överallt i kroppen nu.

Postat (redigerat)

Den hade halsfluss 😄

😉 Nä, under julen när jag hade upp den te uddevalla så blev den lite krockig i trät vilket gjorde att flera toner blev cp och andra rasslade, så gick typ inte att spela på den. Och hjälpte inte att försöka skruva rätt halsen på justeringsskruven.

Redigerat av Memphis
Postat
en gång när alla hoppade så tryckte dom mitt i hoppet så jag fastnade i luften xD Har ont lite överallt i kroppen nu.

😆😆😛 Kan se bilden framför mig. xD

hade ni fest igår? Eller var ni ute?

Postat (redigerat)
jag fastnade i luften

😆

Hade jag varit dig hade jag omedelbums försökt få tag på någon som förevigat detta mirakulösa ögonblick i sin mobil e.d.

Inte lätt kanske, men...

[obs talspråk]

p.s. Jag kan definitivt inte ens se den bilden framför mig! d.s.

Redigerat av debatt
Postat
Den hade halsfluss 😆

😆 Nä, under julen när jag hade upp den te uddevalla så blev den lite krockig i trät vilket gjorde att flera toner blev cp och andra rasslade, så gick typ inte att spela på den. Och hjälpte inte att försöka skruva rätt halsen på justeringsskruven.

Då undrar jag hur i helvete de lyckades räta ut det!!

Var det på Gitarren? Åke Björnstad? Musikverkstan?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.