Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Den har jag sett. Naomi Watts är snygg men jag tyckte filmen var lite sådär.

Ja, var ju inte bästa filmen man sätt, rätt förutsägbar, men enda helt okej film. Imorn blir det Up. ☺️

Postat

Spottade upp slem förut. Det var så segt att det fastnade i diskhon och trots att jag lät jättehett vatten forsa ned mot det under en hel minut(!) så vägrade det släppa taget i metallen och låta sig forsa med ned. Så jag stängde av kranen efter en minut och jobbade med en kniv för att få loss det, vilket gick till slut. Och det har suttit i luftrören...

Trådigt och med vita maskar i en glansig bubbla liksom.

Postat
Den har jag sett. Naomi Watts är snygg men jag tyckte filmen var lite sådär.

Inte förrän för cirka två veckor sedan gick det upp för mig att Naomi inte alls uttalas Naomi (Na-o-mi), utan bara Nomi.

Typ Nomi Campbell.

Eller Nomi Watts då, vem nu det är...

☺️

Postat

förlåt om jag svarade på sadams tråd. längstah får inte läggas ner!

jag hade en lyckad spelning ikväll förresten och rösten höll som satan. lite väl många timmar så det fick bli några repriser.

i övrigt under kappläsningen så ger jag ett STORT 😄. är inte ens snefull idag så passar på att be om ursökt för gamla synder... ☺️

..knullsjuk åxå

Postat

Saddam, det e väl bara att ignorera de inlägg du inte gillar. Du kan väl förstå hur det är för en extremt osportsintresserad som mig i dessa tider? 😮 Får ju ignorera varannat inlägg, men jag ber ju inte alla hålla sig till en specifik tråd bara för att jag inte vill höra om sånt. Nu vet jag att jag jämför OS med bajs här men det e grejen som e min poäng, man kan inte bestämma vad andra inte får skriva, då tappar man lite poängen me Längsta tycker jag.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.