Pico Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 Bob H Fyrmans. Låter som ett namn. 😛 Tog mig 2 läsningar innan jag förstod vad det verkligen var. 😛
Neosus Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 Jag handlade och laddade ned Drumaxx nyss iallafall appropå ingenting... lixom. $13 betalade jag snål som ja e. 😛 Inte så himla dum drumplugg ändå! 😛
Pico Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 Fett Grahn! Jag tänkte tanken själv... lät som rätt pris i nyhetsinlägget. 😛
SadamJR Postat 26 februari 2010 Trådstartare Postat 26 februari 2010 Jag handlade och laddade ned Drumaxx nyss iallafall appropå ingenting... lixom. $13 betalade jag snål som ja e. ☺️ Inte så himla dum drumplugg ändå! ☺️ Vad är det som är bra me den?
Fidden Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 Skynda fynda ☺️ Tankade hem demon och provade lite, kan mest höra ljuden och inte göra så mycket med den för tillfället pga min latency, men den verkar fan grym ☺️ Massor av sets som verkar hur användbara som helst. Blir riktigt sugen på att skaffa en såndär kontrollyta som pazerkill har sen när jag fått upp studion igen
Pico Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 3 åkare kvar! ☺️ Ptja, finns ju inte så väldans många olika sätt något sånt kan sluta på.
Neosus Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 Tankade hem demon och provade lite, kan mest höra ljuden och inte göra så mycket med den för tillfället pga min latency, men den verkar fan grym ☺️Massor av sets som verkar hur användbara som helst. Blir riktigt sugen på att skaffa en såndär kontrollyta som pazerkill har sen när jag fått upp studion igen Jafan! ☺️
Dingbats Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 HOLY SHIT Jag såg just en helt otrolig film! Synecdoche, New York. Charlie Kaufman har skrivit och regisserat. Tänk Eternal Sunshine of a Spotless Mind möter Adaptation, fast tio gånger så obegripligt.
Fidden Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 Det går ut på att 3 åkare från samma land åker runt och sniffar varandra i rumpan.
Neosus Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 Det går ut på att 3 åkare från samma land åker runt och sniffar varandra i rumpan. Räserbajs med andra ord? ☺️
Memphis Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 (redigerat) Tankade hem demon och provade lite, kan mest höra ljuden och inte göra så mycket med den för tillfället pga min latency, men den verkar fan grym ☺️Massor av sets som verkar hur användbara som helst. Blir riktigt sugen på att skaffa en såndär kontrollyta som pazerkill har sen när jag fått upp studion igen Vafan, precis det har jag tänkt på tidigare ikväll! ☺️ Iallfall den Korg Nanokontrol. Så man få känna på lite rattar oxå.. ☺️ Redigerat 26 februari 2010 av Memphis
Dingbats Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 Såg på filmen 21 nyss. Rätt bra ändå. Den har jag sett. Naomi Watts är snygg men jag tyckte filmen var lite sådär.
SadamJR Postat 26 februari 2010 Trådstartare Postat 26 februari 2010 Nu är det curlingfinal. Silver eller guld.
Recommended Posts