Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Jag handlade och laddade ned Drumaxx nyss iallafall appropå ingenting... lixom. $13 betalade jag snål som ja e. 😛

p_DrumaxxScreenshot.png

Inte så himla dum drumplugg ändå! 😛

Postat
Jag handlade och laddade ned Drumaxx nyss iallafall appropå ingenting... lixom. $13 betalade jag snål som ja e. ☺️

p_DrumaxxScreenshot.png

Inte så himla dum drumplugg ändå! ☺️

Vad är det som är bra me den?

Postat
Skynda fynda ☺️

Tankade hem demon och provade lite, kan mest höra ljuden och inte göra så mycket med den för tillfället pga min latency, men den verkar fan grym ☺️

Massor av sets som verkar hur användbara som helst. Blir riktigt sugen på att skaffa en såndär kontrollyta som pazerkill har sen när jag fått upp studion igen

Postat
Tankade hem demon och provade lite, kan mest höra ljuden och inte göra så mycket med den för tillfället pga min latency, men den verkar fan grym ☺️

Massor av sets som verkar hur användbara som helst. Blir riktigt sugen på att skaffa en såndär kontrollyta som pazerkill har sen när jag fått upp studion igen

Jafan! ☺️

Postat

HOLY SHIT

Jag såg just en helt otrolig film! Synecdoche, New York. Charlie Kaufman har skrivit och regisserat. Tänk Eternal Sunshine of a Spotless Mind möter Adaptation, fast tio gånger så obegripligt.

Postat (redigerat)

Vafan, precis det har jag tänkt på tidigare ikväll! ☺️

Iallfall den Korg Nanokontrol. Så man få känna på lite rattar oxå.. ☺️

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.