Pico Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 Ok. Nu är den nya bajstråden igång. Så, det låg precis ingenting i det jag sa? Eller är det precis det scenariot du är ute efter, kanske?
SadamJR Postat 26 februari 2010 Trådstartare Postat 26 februari 2010 Så, det låg precis ingenting i det jag sa? Eller är det precis det scenariot du är ute efter, kanske? Är inte ute efter något visst scenario. Vill bara slippa läsa om allas toalettbesök. Hur tror du det kommer att gå?
Pico Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 Är inte ute efter något visst scenario. Vill bara slippa läsa om allas toalettbesök. Hur tror du det kommer att gå? Jag är heller inte intresserad av toalettinformationen, men att skapa en tråd där det skall behandlas tror jag inte gynnar off topics fortsättning. Det var bara så jag tänkte.
Fidden Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 Lycka till med den tråden. Du lyckades ju både smutskasta längsta och lägga bränsle på elden åt de som vill ha bort OT. Bra där.
SadamJR Postat 26 februari 2010 Trådstartare Postat 26 februari 2010 Eller oxå kan vi sluta att prata om våra toalettbesök.
SadamJR Postat 26 februari 2010 Trådstartare Postat 26 februari 2010 Lycka till med den tråden. Du lyckades ju både smutskasta längsta och lägga bränsle på elden åt de som vill ha bort OT. Bra där. Smutskasta, hur då? Har jag påtalat något som inte förekommer?
Fidden Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 Smutskasta, hur då? Har jag påtalat något som inte förekommer? "till stor del" känns som en överdrift.
SadamJR Postat 26 februari 2010 Trådstartare Postat 26 februari 2010 Jag är heller inte intresserad av toalettinformationen, men att skapa en tråd där det skall behandlas tror jag inte gynnaroff topics fortsättning. Det var bara så jag tänkte. Hoppas väl själv att off topic står starkast när man kan säja vad man tycker. Om ingen håller med mej lär min bajstråd dö ut ganska snabbt.
SadamJR Postat 26 februari 2010 Trådstartare Postat 26 februari 2010 "till stor del" känns som en överdrift. Du kan ha rätt, du kan ha fel. Hoppas jag har rätt till min åsikt.
SadamJR Postat 26 februari 2010 Trådstartare Postat 26 februari 2010 Lycka till med den tråden. Du lyckades ju både smutskasta längsta och lägga bränsle på elden åt de som vill ha bort OT. Bra där. Står vi så svaga? Det tror inte jag. Det är inte många som vill ha bort ot, faktiskt nästan ingen alls. När det gäller detta med att smutskasta längsta, vad menar du egentligen?
Fidden Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 Du kan ha rätt, du kan ha fel. Hoppas jag har rätt till min åsikt. Klart att alla har rätt till en åsikt. Se bara på sverigedemokraterna.
Pico Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 Står vi så svaga? Det tror inte jag. Det är inte många som vill ha bort ot, faktiskt nästan ingen alls. När det gäller detta med att smutskasta längsta, vad menar du egentligen? Jag tror inte den där omröstningen är värd ett dugg ifall Olsberg känner att det får vara nog.
SadamJR Postat 26 februari 2010 Trådstartare Postat 26 februari 2010 Klart att alla har rätt till en åsikt. Se bara på sverigedemokraterna. Menar du alltså att det jag skrivit är jämförbart med sverigedemokraternas åsikter?
SadamJR Postat 26 februari 2010 Trådstartare Postat 26 februari 2010 Jag tror inte den där omröstningen är värd ett dugg ifall Olsberg känner att det får vara nog. Vilken omröstning?
Fidden Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 (redigerat) Står vi så svaga? Det tror inte jag. Det är inte många som vill ha bort ot, faktiskt nästan ingen alls. När det gäller detta med att smutskasta längsta, vad menar du egentligen? Olsberg tillhör dem som tvivlar angående off-topics existens. Det är en ganska tung kraft på forumet. När det gäller att smutskasta längsta, så pekar du på ett beteende som du får att låta värre än det är, och får dessutom det att låta som det förekommer mer än det gör. Nu känns det som du mest är ute efter konflikt faktiskt. Är du full igen? Redigerat 26 februari 2010 av Fidden
Pico Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 Vilken omröstning? Jag trodde det var den du syftade på.
Fidden Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 Menar du alltså att det jag skrivit är jämförbart med sverigedemokraternas åsikter? Naturligtvis inte 😛
Pico Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 Heh, Finlandsmatchen... jag satt och parallellkollade på någon dokumentär om Iran kring 80 och 90-talet med oroligheter och liknande. Typ med några minuters mellanrum så flippade jag över till hockeyn, och då var det 1 eller 2 mål varje gång i baken för finnarna. Eller ja, så var känslan iaf. 😛
SadamJR Postat 26 februari 2010 Trådstartare Postat 26 februari 2010 Olsberg tillhör dem som tvivlar angående off-topics existens. Det är en ganska tung kraft på forumet.När det gäller att smutskasta längsta, så pekar du på ett beteende som du får att låta värre än det är, och får dessutom det att låta som det förekommer mer än det gör. Nu känns det som du mest är ute efter konflikt faktiskt. Är du full igen? Jag är inte lika full som du är oförskämd. Jag är inte ute efter konflikt, verkar mer som om du är ute efter en. Menar att jag har rätt att peka på ett sätt att uttrycka sig på som jag är svårt trött på. Verkar som om jag har större förtroende för ot;s fortlevnad än vad du har.
Fidden Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 Heh, Finlandsmatchen... jag satt och parallellkollade på någon dokumentär om Iran kring 80 och 90-talet med oroligheter och liknande.Typ med några minuters mellanrum så flippade jag över till hockeyn, och då var det 1 eller 2 mål varje gång i baken för finnarna. Eller ja, så var känslan iaf. 😛 hmm, låter som en intressant dokumentär... vilken kanal?
Pico Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 hmm, låter som en intressant dokumentär... vilken kanal? Kunskapskanalen. Såg ingen smiley, så jag antar du vill ha svar? 😛
Pico Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 Vad blev det, 1 runda 10 bom för Sverige? Världsklass, kanske bäst vi inte skickar fler styrkor till oroshärdar runt om i världen.
Fidden Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 Kunskapskanalen. Såg ingen smiley, så jag antar du vill ha svar? 😛 ja, jag tycker Iran är ett jävligt intressant land med dess extremmuslimer i makten och en till stor del sekulär befolkning.
Pico Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 Jag trodde det var den du syftade på. Det här ovanför var då en länk, ifall det inte var uppenbart. 😛
Pico Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 (redigerat) ja, jag tycker Iran är ett jävligt intressant land med dess extremmuslimer i makten och en till stor del sekulär befolkning. Det var intressant, stod del 2 också.. kanske kommer mer. Edit: Brittisk dokumentärserie från 2009. Avsnitt 2 av 3. Spelet om Iran. Den islamiska revolutionen i Iran berövade västvärlden en pålitlig allierad. När Irak anföll Iran såg USA en chans att få tillbaka kontrollen i den oljerika regionen. Saddam Hussein fick både information och vapen. Och han använde dem skoningslöst. svtplay kanske har annat än bara OS? 😛 Redigerat 26 februari 2010 av Pico
Fidden Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 Vad blev det, 1 runda 10 bom för Sverige? Världsklass, kanske bäst vi inte skickar fler styrkor till oroshärdar runt om i världen. Jag tycker vi kan skicka Nilsson till Afghanistan xD
Fidden Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 Underbart, den finns på SVTplay. Blir morgondagens projekt, två delar av tre ligger där.
Recommended Posts