Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Ok. Nu är den nya bajstråden igång.

Så, det låg precis ingenting i det jag sa? Eller är det precis det scenariot du är ute efter, kanske?

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Så, det låg precis ingenting i det jag sa? Eller är det precis det scenariot du är ute efter, kanske?

Är inte ute efter något visst scenario. Vill bara slippa läsa om allas toalettbesök. Hur tror du det kommer att gå?

Postat
Är inte ute efter något visst scenario. Vill bara slippa läsa om allas toalettbesök. Hur tror du det kommer att gå?

Jag är heller inte intresserad av toalettinformationen, men att skapa en tråd där det skall behandlas tror jag inte gynnar

off topics fortsättning. Det var bara så jag tänkte.

Postat

Lycka till med den tråden. Du lyckades ju både smutskasta längsta och lägga bränsle på elden åt de som vill ha bort OT. Bra där.

Postat
Lycka till med den tråden. Du lyckades ju både smutskasta längsta och lägga bränsle på elden åt de som vill ha bort OT. Bra där.

Smutskasta, hur då? Har jag påtalat något som inte förekommer?

Postat
Jag är heller inte intresserad av toalettinformationen, men att skapa en tråd där det skall behandlas tror jag inte gynnar

off topics fortsättning. Det var bara så jag tänkte.

Hoppas väl själv att off topic står starkast när man kan säja vad man tycker. Om ingen håller med mej lär min bajstråd dö ut ganska snabbt.

Postat

Står vi så svaga? Det tror inte jag. Det är inte många som vill ha bort ot, faktiskt nästan ingen alls. När det gäller detta med att smutskasta längsta, vad menar du egentligen?

Postat
Du kan ha rätt, du kan ha fel. Hoppas jag har rätt till min åsikt.

Klart att alla har rätt till en åsikt. Se bara på sverigedemokraterna.

Postat
Står vi så svaga? Det tror inte jag. Det är inte många som vill ha bort ot, faktiskt nästan ingen alls. När det gäller detta med att smutskasta längsta, vad menar du egentligen?

Jag tror inte den där omröstningen är värd ett dugg ifall Olsberg känner att det får vara nog.

Postat
Klart att alla har rätt till en åsikt. Se bara på sverigedemokraterna.

Menar du alltså att det jag skrivit är jämförbart med sverigedemokraternas åsikter?

Postat (redigerat)

Olsberg tillhör dem som tvivlar angående off-topics existens. Det är en ganska tung kraft på forumet.

När det gäller att smutskasta längsta, så pekar du på ett beteende som du får att låta värre än det är, och får dessutom det att låta som det förekommer mer än det gör.

Nu känns det som du mest är ute efter konflikt faktiskt. Är du full igen?

Redigerat av Fidden
Postat

Heh, Finlandsmatchen... jag satt och parallellkollade på någon dokumentär om Iran kring 80 och 90-talet med oroligheter och liknande.

Typ med några minuters mellanrum så flippade jag över till hockeyn, och då var det 1 eller 2 mål varje gång i baken för finnarna.

Eller ja, så var känslan iaf. 😛

Postat
Olsberg tillhör dem som tvivlar angående off-topics existens. Det är en ganska tung kraft på forumet.

När det gäller att smutskasta längsta, så pekar du på ett beteende som du får att låta värre än det är, och får dessutom det att låta som det förekommer mer än det gör.

Nu känns det som du mest är ute efter konflikt faktiskt. Är du full igen?

Jag är inte lika full som du är oförskämd. Jag är inte ute efter konflikt, verkar mer som om du är ute efter en. Menar att jag har rätt att peka på ett sätt att uttrycka sig på som jag är svårt trött på. Verkar som om jag har större förtroende för ot;s fortlevnad än vad du har.

Postat
Heh, Finlandsmatchen... jag satt och parallellkollade på någon dokumentär om Iran kring 80 och 90-talet med oroligheter och liknande.

Typ med några minuters mellanrum så flippade jag över till hockeyn, och då var det 1 eller 2 mål varje gång i baken för finnarna.

Eller ja, så var känslan iaf. 😛

hmm, låter som en intressant dokumentär... vilken kanal?

Postat
hmm, låter som en intressant dokumentär... vilken kanal?

Kunskapskanalen. Såg ingen smiley, så jag antar du vill ha svar? 😛

Postat

Vad blev det, 1 runda 10 bom för Sverige? Världsklass, kanske bäst vi inte skickar fler styrkor till oroshärdar runt om i världen.

Postat
Kunskapskanalen. Såg ingen smiley, så jag antar du vill ha svar? 😛

ja, jag tycker Iran är ett jävligt intressant land med dess extremmuslimer i makten och en till stor del sekulär befolkning.

Postat (redigerat)
ja, jag tycker Iran är ett jävligt intressant land med dess extremmuslimer i makten och en till stor del sekulär befolkning.

Det var intressant, stod del 2 också.. kanske kommer mer.

Edit:

Brittisk dokumentärserie från 2009. Avsnitt 2 av 3. Spelet om Iran. Den islamiska revolutionen i Iran berövade västvärlden en pålitlig allierad. När Irak anföll Iran såg USA en chans att få tillbaka kontrollen i den oljerika regionen. Saddam Hussein fick både information och vapen. Och han använde dem skoningslöst.

svtplay kanske har annat än bara OS? 😛

Redigerat av Pico
Postat
Vad blev det, 1 runda 10 bom för Sverige? Världsklass, kanske bäst vi inte skickar fler styrkor till oroshärdar runt om i världen.

Jag tycker vi kan skicka Nilsson till Afghanistan xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.