Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Låter som om det kom 10 år efter min favoritera.

Men jag hör influenser från 10 år ytterligare bakåt i tiden,

lite av Manfred Manns tempovändningar.

U aint seen n n n n n n n

Postat
jag vet inte, jag hade nog iaf köpt en LED LCD nu om jag skulle köpt nåt. och det funderar jag på att göra snart så...

Lyxkonsumtion.

Postat
eventuellt köper jag mig en östeuropeisk hora istället. det handlar ju fortfarande om förströelse, och jag antar att det är ungefärligen samma pris.

Lyxkonsumtion.

Postat

Nejnejnej, lyxkonsumtion vore om jag hade en robot-tv från apple som följde efter mig när jag gick på toa och som var klassat som transportmedel.

Inte heller horan är lyxkonsumtion, det blir det först någonstans i österrike/tjeckien. Jag hade ju tänkt mig kanske nån rumänska eller så.

Postat
Nejnejnej, lyxkonsumtion vore om jag hade en robot-tv från apple som följde efter mig när jag gick på toa och som var klassat som transportmedel.

Inte heller horan är lyxkonsumtion, det blir det först någonstans i österrike/tjeckien. Jag hade ju tänkt mig kanske nån rumänska eller så.

Ok. Så då kan vi sova gott.

Postat

de gjorde nyligen en spärr av alla IP-nummer som tittar för mycket på porr innehållandes övergrepp på gräslök. det kan vara det.

Postat
Hur gjorde ni när du var i tjugoårsåldern?

Jo, och jag kom på det här nu, så spelade vi in på portastudios för att vi inte hade nåt jävla val.

Postat
Jo, och jag kom på det här nu, så spelade vi in på portastudios för att vi inte hade nåt jävla val.

Jag har ett val men ingen val.

Humpback-whale.jpg

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.