Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat (redigerat)

Ja jösses, folk alltså. 😆

edit, ja, jag menar dig Pico! 😲

Redigerat av Memphis
Postat

Varför säljs det fortfarande Plasmaskärmar? Har det inte alltid varit problem me at bilden bränner fast osv? Eller har det blivit bättre?

Postat
Varför säljs det fortfarande Plasmaskärmar? Har det inte alltid varit problem me at bilden bränner fast osv? Eller har det blivit bättre?

Hittade iofs svar på Wiki.

"Plasmaskärmens nackdelar:

Att råka ut för inbränning, är högre om man har en plasma av äldre generation. "

Postat

jag vet inte, jag hade nog iaf köpt en LED LCD nu om jag skulle köpt nåt. och det funderar jag på att göra snart så...

Postat

eventuellt köper jag mig en östeuropeisk hora istället. det handlar ju fortfarande om förströelse, och jag antar att det är ungefärligen samma pris.

Postat

Nej, står såhär:

Note: We are unable to pay you for your work at this time, but you will not go entirely uncompensated; your ‘pay’ is the opportunity to address our readership, currently 1 million-plus unique readers per month and counting. Some of our writers have been called upon for their opinion by such media outlets as the BBC, NPR, MSNBC, and Radio Australia. Many reputable media organizations worldwide regularly reference PopMatters articles and writers.
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.