Dingbats Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 schpännande... imon måste jag dammsuga. Hur är det spännande?
slejnard Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Du spelade först ett instrument (gitarr?), men gick över till att spela ett annat instrument (trummor)? Inget inspelat alltså. jag övade några låtar inför trubadurspelningar i helgen å vart hes som fasen. då grävde jag upp ett gammalt alster som jag lade lite digitaltrummor på. den fanns uppe på forumet en halv dag halvfärdig. är ingen stjärna men grymt bra träning att försöka spela trummor tajt. spela in i huvudtaget är bästa övandet så man hör vad som händer. la lite sång på låten åxå men texten är så makaber så jag vet inte om det blir nåt 😮😄 " rock and roll in the brownstar". kan man ens sjunga så ? ☺️ resten får ni klura ut... 😄
debatt Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Hur är det spännande? Jo, det VAR spännande... tills Sverige spelade bort två omgångar. Man vi kan ta en 2a i denna, så är vi med igen.
Dingbats Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Jo, det VAR spännande... tills Sverige spelade bort två omgångar.Man vi kan ta en 2a i denna, så är vi med igen. Jag menar dammsugning.
debatt Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Jag menar dammsugning. Inte ett dugg. Borde ha skrivit med stort I ovan. Inga garder alls nu i 6e.
Dingbats Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Inte ett dugg.Borde ha skrivit med stort I ovan. Inga garder alls nu i 6e. Hur gick det för Kompany?
slejnard Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 brownstar låter snuskigt ☺️ jo 😮 ni får ett snipp 😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag
debatt Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Hur gick det för Kompany? Jo, han var hygglig för de som håller på dem. Men lyckligtvis förlorade ju hans lag! ☺️
Memphis Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Gör FEEEET HOUSE!!!!!! Snart hör ni denna på dansgolven. ☺️
Dingbats Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Jo, han var hygglig för de som håller på dem.Men lyckligtvis förlorade ju hans lag! ☺️ Ja Man City för fan alltså. Leeds spöar ju dem varenda dag, för att inte tala om Chelsea. Jag tror det är läggdags.
debatt Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Ja Man City för fan alltså. Leeds spöar ju dem varenda dag, för att inte tala om Chelsea. Jag tror det är läggdags. Kilkenny spelar i Leeds, lite samma spelstil (och namn) som Kompany. Chelsea möter väl Man City i helgen. Jag VET att det är läggdags. Du följer curlingen där då, antar jag?
Dingbats Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Gör FEEEET HOUSE!!!!!! Snart hör ni denna på dansgolven. ☺️
Dingbats Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Kilkenny spelar i Leeds, lite samma spelstil (och namn) som Kompany.Chelsea möter väl Man City i helgen. Jag VET att det är läggdags. Du följer curlingen där då, antar jag? Nä, jag tyckte curling var kul när jag låg hemma sjuk förra OSet, men nu är det rätt trist. Tråkiga kommentatorer. Jacob Hård och han Anders nånting är bäst.
debatt Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Nä, jag tyckte curling var kul när jag låg hemma sjuk förra OSet, men nu är det rätt trist. Tråkiga kommentatorer. Jacob Hård och han Anders nånting är bäst. Ja, de vridna kommentatorerna berömmer antingen de som är snyggare eller mer erfarna - har du märkt det? Dessutom, ibland tror man de somnat. Jacob Hård o Anders Blomquist är goa gubbar. Men när det vankas medaljmatcher får du låna ett öga. Radiokommentatorerna lär vara jättebra, har man sagt. Sveriges damer i guldmatch och Sveriges herrar förmodligen i bronsmatch. Bägge i helgen. ☺️
debatt Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Zzzzzzzzzzzzzzzzzz................ over and out
Dingbats Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Ja, de vridna kommentatorerna berömmer antingen de som är snyggare eller mer erfarna - har du märkt det? Dessutom, ibland tror man de somnat.Jacob Hård o Anders Blomquist är goa gubbar. Men när det vankas medaljmatcher får du låna ett öga. Radiokommentatorerna lär vara jättebra, har man sagt. Sveriges damer i guldmatch och Sveriges herrar förmodligen i bronsmatch. Bägge i helgen. ☺️ Minst en medalj säkrad! Härligt härligt. Vad är det jag gör egentligen. Sitter jag uppe och pratar sport. Jag måste vädra några minuter bara, sen är det gonadd.
slejnard Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 Brownstar Gillar funky bas 😄 äcklig kontroversiell text men med funkig bas så kan det lätta upp 😄. jag å en polare gjorde jammet i fyllan. skrev texten på 5 minuter i berusat tillstånd men sjöng om den å spelade trummor halvnykter idag. djuuup skiiit! ☺️😮
slejnard Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 Minst en medalj säkrad! Härligt härligt. Vad är det jag gör egentligen. Sitter jag uppe och pratar sport. Jag måste vädra några minuter bara, sen är det gonadd. ☺️ det är vid OS man fastnar. å har du en gång gjort det så är du upptejpad för evigt...
SadamJR Postat 26 februari 2010 Trådstartare Postat 26 februari 2010 Försöker bestämma mej för om jag ska köpa mixcraft 5 som har kommit nu. Sitter och pular med demon. Skitkul.
Pico Postat 26 februari 2010 Postat 26 februari 2010 Fuckin vaken ju! Skönt, trodde man skulle vara fucked i 2 veckor innan man fick ordning på dygnet efter os.
SadamJR Postat 26 februari 2010 Trådstartare Postat 26 februari 2010 Och här är repris på om ni har missat... 😛 Skitkul. Nästan lika roligt som bronsmatchen i hockey igår.
Recommended Posts