Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
30-något, 34 eller 36 tror jag. Har i alla fall bättre än pazo! 😄

MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHHHH

😄

😄

Postat
Vad e det!?? 😄

Istället för att efter korset göra hörnen så gör man hörnen samtidigt som man gör mittenbitarna. Det finns dock inte direkt några algoritmer för det så det som gäller är att man vet hur kuben funkar och har koll på vad man kan göra och hur man gör det, för då kan det gå mycket fortare så. Både jag och Pazo har gått över till den helt. Den är mer intuitiv så kan vara lite svårt i början men sen när man får kläm på den är den najs. Minns inte hur jag lärde mig det men här finns en video:

Postat
Istället för att efter korset göra hörnen så gör man hörnen samtidigt som man gör mittenbitarna. Det finns dock inte direkt några algoritmer för det så det som gäller är att man vet hur kuben funkar och har koll på vad man kan göra och hur man gör det, för då kan det gå mycket fortare så. Både jag och Pazo har gått över till den helt. Den är mer intuitiv så kan vara lite svårt i början men sen när man får kläm på den är den najs. Minns inte hur jag lärde mig det men här finns en video:

AHAAA!!! Tyckte väl att det annars skulle bli lite svårt att komma ner i dom låga tiderna. 😄

Postat
jaha ja.

vrålövat och det gav inspelningslust så jag sket i övandet å spelade trummor istället 😄 . imorn blir det sovmorgon.

Du spelade först ett instrument (gitarr?), men gick över till att spela ett annat instrument (trummor)?

Inget inspelat alltså.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.