Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Sverige förlorade mot Slovakien.

Men det visste ni väl redan?

Idag är det en faslig massa OS-sport.

Damstafett 4x5 km, curling damer semi mot Kina, ishockey damer bronsmatch mot Finland, alpint damer med Kajsa Kling m.fl., curling herrar semi mot Canada.

Redigerat av debatt
Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Jag har inte sett en minut OS hittills, men i helgen kommer man väl inte undan... 😑

Postat (redigerat)
SVT:s os-uppvärmning på webben var ju störtskön xD

Mäh, missat alla tills idag? 😄

Efter första var jag imponerad hur de kunde gå från totalt kaos till stenkoll på en kvart. 😄

Redigerat av Pico
Postat
Statsvetenskapliga institutionen har utbyte med en skola i St. John's i Kanada, och det ligger verkligen i ingenstans. Länk! 😄

Fast den är typ lika stor som Uppsala.

Postat

fan, om man ville åka med universitetets generalla utbytesprogram (som inte är kopplade till någon institution) så skulle man redan ha sökt för vårterminen 2011. Orka vara ute i så god tid. Är ju den terminen som hade passat bäst för mig.

Postat
Skickade in sommarjobbsansökningar i måndags (brev alltså, inte mejl), ska jag ringa imorgon eller på måndag?

Sök upp dem på hitta.se och ring dem på hemtelefonen klockan 07:00 på lördag.

Eller måndag så blir det en vecka sen.

Eller fredag så blir det samma vecka.

Postat

Fredag kan dom ju känna vad skönt det är fredag så är dom glada. Eller så är dom assura för dom har en seg arbetsvecka bakom sig. Måndag kan dom ju vara utvilade efter en trevlig helg. Eller så kan dom ha måndagsångest och vara arga.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.