Fidden Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 En nackdel med sömnbrist är att man inte fattar att man kan bunta ihop många småinlägg till ett lite längre inlägg... eller kanske skippa att posta skitinlägg överhuvudtaget.
Pico Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 det måste vara påskmust såhär års va? Fråga Slovakien, me haz no must no more.
Fidden Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Fråga Slovakien, me haz no must no more. måste? Nää... dricker helst grönt te.
debatt Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Ivar lo johansson skrev en gång att den enda skit som luktar gott är ens egen, eller nåt sånt.Jaha, är det hocky nu. Vilken tur att jag vaknade av en ren tillfällighet. Först DDR och nu Ivar Lo Johansson. Var ska det sluta? 😏
Dingbats Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Jag har kommit på det mest oöversättbara ordet till engelska! Okynnesfika!
Micke H Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 En annan variant - ungar är som fjärtar. Du står bara ut med dina egna. 😄
Fidden Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Eller en annan variant: ungar är som fjärtar. de luktar illa.
SadamJR Postat 25 februari 2010 Trådstartare Postat 25 februari 2010 Coolt, förutom skottår finns det nåt som heter skottsekund. Tydligen varierar farten som jorden roterar med, så man får lägga till en sekund med ojämna mellanrum. Verkar helt random också 😄 Källa Jag tycker detta är något som borde uppmärksammas och firas när det sker! Hur kan man fira det när det sker om det sker helt random? Då får man va på hugget.
SadamJR Postat 25 februari 2010 Trådstartare Postat 25 februari 2010 En nackdel med sömnbrist är att man inte fattar att man kan bunta ihop många småinlägg till ett lite längre inlägg... eller kanske skippa att posta skitinlägg överhuvudtaget. Kan påminna dej om att du inte postade alls under sveriges match.
SadamJR Postat 25 februari 2010 Trådstartare Postat 25 februari 2010 Först DDR och nu Ivar Lo Johansson.Var ska det sluta? 😄 Antar att jag går i barndom, och det är lika bra.
Fidden Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Hur kan man fira det när det sker om det sker helt random? Då får man va på hugget. det verkar vara helt random, för mig alltså, som kanske inte har alla indianer i kanoten. 😄
Fidden Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Kan påminna dej om att du inte postade alls under sveriges match. Det visste jag redan, så det behövde du inte på minna mig om. 😄
Micke H Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 det verkar vara helt random, för mig alltså, som kanske inte har alla indianer i kanoten. 😄 Eller en annan rasse-variant: du som inte har alla negrer i skogen, alla judar i ugnen, osv. Eller mer snällvariant - alla köttbullar på tallriken, alla träd i skogen, osv. 😄
Fidden Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Eller en annan rasse-variant: du som inte har alla negrer i skogen, alla judar i ugnen, osv. Eller mer snällvariant - alla köttbullar på tallriken, alla träd i skogen, osv. ☺️ du kan inte ha alla leguaner i trädet 😑
Recommended Posts