Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

En nackdel med sömnbrist är att man inte fattar att man kan bunta ihop många småinlägg till ett lite längre inlägg... eller kanske skippa att posta skitinlägg överhuvudtaget.

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Ivar lo johansson skrev en gång att den enda skit som luktar gott är ens egen, eller nåt sånt.

Jaha, är det hocky nu. Vilken tur att jag vaknade av en ren tillfällighet.

Först DDR och nu Ivar Lo Johansson.

Var ska det sluta?

😏

Postat
Coolt, förutom skottår finns det nåt som heter skottsekund. Tydligen varierar farten som jorden roterar med, så man får lägga till en sekund med ojämna mellanrum. Verkar helt random också 😄

Källa

Jag tycker detta är något som borde uppmärksammas och firas när det sker!

Hur kan man fira det när det sker om det sker helt random? Då får man va på hugget.

Postat
En nackdel med sömnbrist är att man inte fattar att man kan bunta ihop många småinlägg till ett lite längre inlägg... eller kanske skippa att posta skitinlägg överhuvudtaget.

Kan påminna dej om att du inte postade alls under sveriges match.

Postat
Hur kan man fira det när det sker om det sker helt random? Då får man va på hugget.

det verkar vara helt random, för mig alltså, som kanske inte har alla indianer i kanoten. 😄

Postat
Kan påminna dej om att du inte postade alls under sveriges match.

Det visste jag redan, så det behövde du inte på minna mig om. 😄

Postat
det verkar vara helt random, för mig alltså, som kanske inte har alla indianer i kanoten. 😄

Eller en annan rasse-variant: du som inte har alla negrer i skogen, alla judar i ugnen, osv.

Eller mer snällvariant - alla köttbullar på tallriken, alla träd i skogen, osv. 😄

Postat
Eller en annan rasse-variant: du som inte har alla negrer i skogen, alla judar i ugnen, osv.

Eller mer snällvariant - alla köttbullar på tallriken, alla träd i skogen, osv. ☺️

du kan inte ha alla leguaner i trädet 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.