Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag vet INGENTING mer än vad jag skrivit. 😛 Har fått ett telefonnummer, ska ringa senare. Får vi låna stärkare, trumset och PA så gör vi det kanske, annars är det nog inte värt att åka hela vägen upp dit för ett 20-minutersgig. Även om det vore nice, kul att spela utanför huvudstaden och kanske få ett nytt fan eller två.

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Jag vet INGENTING mer än vad jag skrivit. 😛 Har fått ett telefonnummer, ska ringa senare. Får vi låna stärkare, trumset och PA så gör vi det kanske, annars är det nog inte värt att åka hela vägen upp dit för ett 20-minutersgig. Även om det vore nice, kul att spela utanför huvudstaden och kanske få ett nytt fan eller två.

"hela vägen" xD

Postat

Jaja, du fattar. En timmes körning för en 20-minutersspelning? Känns bara rättfärdigat om vi inte behöver släpa på trumset och stärkare också, utan bara behöver plugga in och lira.

Postat

Coolt, förutom skottår finns det nåt som heter skottsekund. Tydligen varierar farten som jorden roterar med, så man får lägga till en sekund med ojämna mellanrum. Verkar helt random också :rolleyes:

Källa

Jag tycker detta är något som borde uppmärksammas och firas när det sker!

Postat
Coolt, förutom skottår finns det nåt som heter skottsekund. Tydligen varierar farten som jorden roterar med, så man får lägga till en sekund med ojämna mellanrum. Verkar helt random också 😄

Källa

:rolleyes:

Det där är ju JÄTTEMÅNGA sekunder av mitt liv som jag har fått extra! Att jag inte firat det tidigare!

Postat
:rolleyes:

Det där är ju JÄTTEMÅNGA sekunder av mitt liv som jag har fått extra! Att jag inte firat det tidigare!

Ja precis!

Sen tycker jag det är kul att de lägger sekunden just där folk har jättekoll på sekunderna, VID NYÅR!

"GOTT N.. nähepp.. NUUU! GOTT NYTT ÅR!"

Postat
Coolt, förutom skottår finns det nåt som heter skottsekund. Tydligen varierar farten som jorden roterar med, så man får lägga till en sekund med ojämna mellanrum. Verkar helt random också :rolleyes:

Källa

Det har jag nog redan sagt i längsta! läste om det för ganska längesen.

Postat
Hittade inte när jag sökte. Har iaf läst om det xD

om du fortsätter att söka, kanske du kan hitta fler saker att ta åt dig äran för :rolleyes:

Postat
+ att jag inte fått någon aktivitetsstöd än denna månaden.. funderar på om intyget kom bort på posten 😏

"Välj något på bandet där"

😛

Postat
Usch, hockeyn sög musten ur mig...

annars kan det ju vara lite sömnbrist 😛

det är det för mig iaf. sov mellan 3:30 och 6, sen i första periodpausen, sen ett par timmar efter matchen.

Helt wacko idag 😏

Postat

men jag hörde att både sverige och ryssland förlorade, och det sög ju. Nu är OS-hockeyturneringen nog slut för min del. Kanske kollar på finalen, men inget mer.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.