Micke H Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Jag vet INGENTING mer än vad jag skrivit. 😛 Har fått ett telefonnummer, ska ringa senare. Får vi låna stärkare, trumset och PA så gör vi det kanske, annars är det nog inte värt att åka hela vägen upp dit för ett 20-minutersgig. Även om det vore nice, kul att spela utanför huvudstaden och kanske få ett nytt fan eller två.
Micke H Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Känns det jobbigt att jag ignorerade dina puns? xD
Fidden Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 nä, det gör inget. jag skrev dem bara för att rättfärdiga ett par extrainlägg xD
Fidden Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Jag vet INGENTING mer än vad jag skrivit. 😛 Har fått ett telefonnummer, ska ringa senare. Får vi låna stärkare, trumset och PA så gör vi det kanske, annars är det nog inte värt att åka hela vägen upp dit för ett 20-minutersgig. Även om det vore nice, kul att spela utanför huvudstaden och kanske få ett nytt fan eller två. "hela vägen" xD
Micke H Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Jaja, du fattar. En timmes körning för en 20-minutersspelning? Känns bara rättfärdigat om vi inte behöver släpa på trumset och stärkare också, utan bara behöver plugga in och lira.
Micke H Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 🙂 Men är man så bra som vi får man vara det. 😛
Fidden Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Coolt, förutom skottår finns det nåt som heter skottsekund. Tydligen varierar farten som jorden roterar med, så man får lägga till en sekund med ojämna mellanrum. Verkar helt random också Källa Jag tycker detta är något som borde uppmärksammas och firas när det sker!
Micke H Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Coolt, förutom skottår finns det nåt som heter skottsekund. Tydligen varierar farten som jorden roterar med, så man får lägga till en sekund med ojämna mellanrum. Verkar helt random också 😄 Källa Jag tycker detta är något som borde uppmärksammas och firas när det sker! Det där är ju JÄTTEMÅNGA sekunder av mitt liv som jag har fått extra! Att jag inte firat det tidigare!
Fidden Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Det där är ju JÄTTEMÅNGA sekunder av mitt liv som jag har fått extra! Att jag inte firat det tidigare! Ja precis! Sen tycker jag det är kul att de lägger sekunden just där folk har jättekoll på sekunderna, VID NYÅR! "GOTT N.. nähepp.. NUUU! GOTT NYTT ÅR!"
Overkill Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Coolt, förutom skottår finns det nåt som heter skottsekund. Tydligen varierar farten som jorden roterar med, så man får lägga till en sekund med ojämna mellanrum. Verkar helt random också Källa Jag tycker detta är något som borde uppmärksammas och firas när det sker! Det har jag nog redan sagt i längsta! läste om det för ganska längesen.
Overkill Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Hittade inte när jag sökte. Har iaf läst om det xD
Fidden Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Hittade inte när jag sökte. Har iaf läst om det xD om du fortsätter att söka, kanske du kan hitta fler saker att ta åt dig äran för
Overkill Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 om du fortsätter att söka, kanske du kan hitta fler saker att ta åt dig äran för 😄 din mamma
Fidden Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 + att jag inte fått någon aktivitetsstöd än denna månaden.. funderar på om intyget kom bort på posten 😏
Pico Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 + att jag inte fått någon aktivitetsstöd än denna månaden.. funderar på om intyget kom bort på posten 😏 "Välj något på bandet där" 😛
Fidden Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 När kommer den där kartan över vårens ankomst på SMHI.se?
Fidden Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Usch, hockeyn sög musten ur mig... annars kan det ju vara lite sömnbrist 😛 det är det för mig iaf. sov mellan 3:30 och 6, sen i första periodpausen, sen ett par timmar efter matchen. Helt wacko idag 😏
Fidden Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 jag minns inte en sekund ur någon av matcherna heller, satt bara och typ "somna inte, sooooomna inte nuuuuuu!"
Fidden Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 men jag hörde att både sverige och ryssland förlorade, och det sög ju. Nu är OS-hockeyturneringen nog slut för min del. Kanske kollar på finalen, men inget mer.
Recommended Posts