Pico Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Jag börjar oroa mig för cold turkey snart alltså... jebus, kommer bli tungt. 😄
Fidden Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Laget enligt mig: Rickardsson, Södergren, Olsson, Hellner. I den startordningen.Värsta konkurrenter: Ryssland och Frankrike. Norge som outsider. Svagheter: Södergren Styrkor: Ett lag där södergren är svagheten, det är ett jävligt starkt lag! Skrällvarning: Tjeckien och kanada. Floppvarning: Tyskland. Dags att summera. Min laguttagning hade nog inte funkat alls lika bra, Johan Olsson gjode ett grymt jobb på sin klassiska sträcka, och det blev istället första fristilen som blev en liten transportsträcka för södergrens lilla grupp. Södergren gjorde det mycket bra och gjorde inga idiotgrejer som kunde bränna ut honom. En av mina nominerade värsta konkurrenter floppade (ryssland). Frankrike och norge var dock desto giftigare. Skrällvarningen Tjeckien tog brons! Tyskland floppade inte direkt, men hade nog väntat sig bättre. Kanada gjorde samma sak fast åt andra hållet, skrällde inte men hade nog hoppats på bättre. Jag är nöjd med min analys såhär i efterhand 😄
Dingbats Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 GHUHU vore asnajs ifall man blev publicerad 😄 jag skriver om varför man fortfarande envisas med lågupplösta mp3:or som om det var 2001 när man har mycket snabbare internet, mycket större hårddiskar och allt till mindre pris. kontentan är väl lite att även om det tekniskt kanske inte är så så låter mp3 bättre i vissas öron, och när de väl hör högupplösta filer så är det inte säkert att man kan höra det ändå för man sitter där med sina ipodlurar, mobiltelefon eller datorhögtalare med världens hängmatteeq. Det ser jag fram emot att läsa!
Dingbats Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Han kommentatorn som inte är Jacob Hård är så skön 😄 Han är så härlig när han tar i!
Overkill Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Han kommentatorn som inte är Jacob Hård är så skön 😄 Han är så härlig när han tar i! Håller med! Speciellt när Hjelmeset tappade och närmade sig mellantiden, och han bara "Nej, han har tappat jävligt mycket!" 😄
Dingbats Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Håller med! Speciellt när Hjelmeset tappade och närmade sig mellantiden, och han bara "Nej, han har tappat jävligt mycket!" 😄 Nej, han har TAPPAT jävligt mycket!!
slejnard Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 GULD! 😄 Körde en annorlunda taktik att inte gå in å läsa Fiddens profetior innan loppet och det funkade 😄 . Fast denna gång skrev han ju inget.. 😄 fan känner mig sliten och ska turnera byn runt i helgen, gig både fredag å lördag. jaja skönt få beklaga sig.
Memphis Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 (redigerat) Meeh, jag e sjukt sugen på att köpa den rör-miken som ligger uppe på forumet nu.. >:F Men har typ ingen tid över till att spela in musik längre. 😄 Redigerat 24 februari 2010 av Memphis
slejnard Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 vadå då? känns samma här...vill spela in men orkar inte 😄
Dingbats Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Jag vill spela in och gör det lite sporadiskt.
Dingbats Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Sverige kanske borde gå med i Brittiska samväldet? Då skulle de bli bra förvånade, folk.
Memphis Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 vadå då? känns samma här... Måste ju plugga som en gris dagarna i ända, och knappt det räcker.. 😮 Men vill ha en ny och bättre mik för de tillfällen då jag får lite tid över. Ska fundera på det lite, var ju rätt billig.
Dingbats Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 eller gå med i sovjetunionen. Fast den finns ju inte.
Memphis Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Fan va jag gillar Counting Crows.. 😮 Låten American Girls e riktigt skön.
Fidden Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Fast den finns ju inte. precis, snacka om chock!
debatt Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Han kommentatorn som inte är Jacob Hård är så skön 😮 Han är så härlig när han tar i! EXAKT! Anders Blomquist är bara bäst!
Memphis Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 (redigerat) precis, snacka om chock! xD Redigerat 24 februari 2010 av Memphis
Fidden Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Fan va jag gillar Counting Crows.. 😮 Låten American Girls e riktigt skön. Kolla in några live-versioner av round here. Sjukt äckligt jävla bra.
Overkill Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 jag gillar counting crows men har bara två skivor.
debatt Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Nej, nu åter till förlängningen! Dat har tydligen varit nåt skidlopp oxå.
Memphis Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Va tusan, vad håller hon egentligen i vänsterhanden? 😄 http://svtplay.se/v/1880366/bolibompa/isab...a1364151,2,f,-1 Dagens barnprogram alltså... 😮
Recommended Posts