Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Karlssons klister är verkligen kasst. Elelr limmet vet jag inte men så fort man öpnar tuben så gåre inte att få stopp på limmflödet! 😆

Har du klämt på Karlssons "tub" igen? 😆

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat (redigerat)

Hälsa far och mooor

Jag vet var dom booor

För jag är stooor

Stå inte där i lågskooor

YO!!

HAHAHA FYFAN VA GRYM JA E 😆

...eller nä 😆

Edit: Stavfel

Redigerat av Neosus
Postat

Fidden!

Hur stor del av ens organisms DNA delas av alla nu levande organismer, och hur stor del av ett däggdjurs DNA delas av alla andra däggdjur? Svar NU!

Postat
Fidden!

Hur stor del av ens organisms DNA delas av alla nu levande organismer, och hur stor del av ett däggdjurs DNA delas av alla andra däggdjur? Svar NU!

Eeeeeeeh, 27!

Postat
och du får avdrag för att du inte drog fakultetskämtet.

Jag tänkte göra det, men sen kom jag på att 27! är ju inte nödvändigtvis en orealistisk andel beroende på enhet.

Postat

Har du provat att köra den där på ett prov?

"Nä men jag TÄNKTE räkna rätt... så jag borde få poäng iallafall"

Postat
Har du provat att köra den där på ett prov?

"Nä men jag TÄNKTE räkna rätt... så jag borde få poäng iallafall"

Nu var det ju faktiskt du av oss som inte ens tänkte skriva ut enhet, så det blir IG direkt på det där.

Visst stavas det streckläsa?

Postat

Idag blev jag förvånad över mig själv förresten! Jag var ute och gick med hunden och så var den en kvinna som halkade på gatan och utan att tänka mig för frågade jag hur det gick. 😱

Postat
Nu var det ju faktiskt du av oss som inte ens tänkte skriva ut enhet, så det blir IG direkt på det där.

verkligheten har kommit ifatt, nu är jag också ett IG-barn till slut. 😱

Postat
verkligheten har kommit ifatt, nu är jag också ett IG-barn till slut. 😱

Jag kom just på att jag aldrig mer kommer komma i kontakt med IG G VG MVG-systemet igen. Nu har jag FX F E D C B A-betyg.

Postat
Idag blev jag förvånad över mig själv förresten! Jag var ute och gick med hunden och så var den en kvinna som halkade på gatan och utan att tänka mig för frågade jag hur det gick. 😱

😆

Postat
Idag blev jag förvånad över mig själv förresten! Jag var ute och gick med hunden och så var den en kvinna som halkade på gatan och utan att tänka mig för frågade jag hur det gick. 😆

Ja, hade du inte gjort det hade du varit helvetiskt störd... 😱

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.