Neosus Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Vafan skulle ja börja värma på mat nu när jag är som mest pissnödig?! 😉
Neosus Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Sket du i maten? 😉 🙂 Nääe ja va ju pissanödig.... 🙂
Pico Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 (redigerat) Men ååh, vad är det för vits med att ha hjälm om man inte spänt fast den? jaja, bartecko är en hyfsad spelare som vi slipper möta nu iaf. 😉 Ser du matchen i sin helhet? Riktigt underhållande tyckte jag, även om tempot var lite si så där. Redigerat 24 februari 2010 av Pico
Fidden Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 🙂 Ser du matchen i sin helhet? Riktigt underhållande tyckte jag, även om tempot var lite si så där. nä jag skippar nattens matcher, känner att det kommer bli jobbigt nog att kolla finland - tjeckien, canada - ryssland OCH sverige - slovakien imorgon 😉
Pico Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 nä jag skippar nattens matcher, känner att det kommer bli jobbigt nog att kolla finland - tjeckien, canada - ryssland OCH sverige - slovakien imorgon 😉 🙂
Fidden Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 kanada mot ryssland kan ju för övrigt bli hela turneringens höjdpunkt.
Fidden Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Jag tycker det är jobbigt när man inte får cred för sina puns i facebook-kommentarerna xD
Pico Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Jag hoppas på ryssarna faktiskt. Sen med Norge... jag höll på dem, samtidigt som jag kände mig livrädd att vi skulle ställas mot dem i nästa match. Om vi någonsin skulle förlora mot dem liksom, så skulle det ju givetvis vara i ett OS. 😆 Nån is-Dählie som backar in med pucken i svenska målet i sudden. Ett ord i denna låten kommer jag att tänka på.
Fidden Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Jag hoppas på ryssarna faktiskt. Sen med Norge... jag höll på dem, samtidigt som jag kände mig livrädd att vi skulle ställas mot dem i nästa match. Om vi någonsin skulle förlora mot dem liksom, så skulle det ju givetvis vara i ett OS. 😆 Nån is-Dählie som backar in med pucken i svenska målet i sudden. Ett ord i denna låten kommer jag att tänka på. Jag tror på ryssarna, och jag hoppas på dem också.. mest för att kanadickerna är så jävla jobbiga vad gäller hockey, tycker att de är (och alltid har varit) världsbäst. För sveriges del känns det sak samma, vi får ändå ställa in oss på en bronsmatch mot USA eller Finland.
Pico Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Jag tror på ryssarna, och jag hoppas på dem också.. mest för att kanadickerna är så jävla jobbiga vad gäller hockey, tycker att de är (och alltid har varit) världsbäst. För sveriges del känns det sak samma, vi får ändå ställa in oss på en bronsmatch mot USA eller Finland. Domarna brukar ju bli kanadensare under 60 minuter också, vilket land de än kommer ifrån. Deras hockey är en grej, men all den här dyngan runt ikring som de bestämt hävdar är en del av sporten... den pallar jag inte med alltså. Astråkig.
debatt Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Tycker att Kramer egentligen inte körde på fel bana, eftersom han inte hade något skär på den yttre banan överhuvudtaget. Tänk att heta Skobrev f.ö.... Han tog silver och jag undrade hela tiden efter Kramers lopp varför ett fruntimmer åkte runt och firade... 😆
Pico Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Jag tycker det är jobbigt när man inte får cred för sina puns i facebook-kommentarerna xD "jag vill veta mer om delfinen till flickvän. det finns luckor i historien där." Bara kliver in och snor det från dig? 😆
Pico Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 (redigerat) (13:33:49) ricardo: sitter å rengör nogrant min nya spelare (13:33:50) ricardo: xD (13:34:05) ricardo: "roger skämtar om en spelar som en kille i typ fotbollsslag som jag suger av" Skönt när man slipper göra jobbet. 😆 Edit: Oh ffs... ok... goalkeepern tog rast ett tag. Vassigo! Redigerat 24 februari 2010 av Pico
debatt Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Inget vet vilket skridskolopp jag pratar om va??
Fidden Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 "jag vill veta mer om delfinen till flickvän. det finns luckor i historien där." Bara kliver in och snor det från dig? 😆 fast jag tänkte mer på att det kom typ samma status från både Ricardo och Dance Kill Move, och då skrev jag att det blev redundance kill move xD
Pico Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 fast jag tänkte mer på att det kom typ samma status från både Ricardo och Dance Kill Move, och då skrev jag att det blev redundance kill move xD aha, den missade jag... som du kanske förstår. 😆
Gote Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Jag hoppas på ryssarna faktiskt. Sen med Norge... jag höll på dem, samtidigt som jag kände mig livrädd att vi skulle ställas mot dem i nästa match. Om vi någonsin skulle förlora mot dem liksom, så skulle det ju givetvis vara i ett OS. 🙂 Nån is-Dählie som backar in med pucken i svenska målet i sudden. Ett ord i denna låten kommer jag att tänka på. "they"? 😆
Recommended Posts