Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

You don't measure up to the expectation.

When you're unemployed, there's no vacation.

No one cares, no one sympathizes.

You just stay home and play synthesizers.

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

vad hände med SJ och biljetter för 95? 😮 ska hem i slutet på maj för ett bröllop, och det kostar typ 400 spänn enkel resa, även fast det precis är 90 dagar tror jag.

Postat

90 dagar gäller bara om du kan tänka dig att åka i godsvagnen bland gamla resväskor cyklar och en skitande häst, utan fönster...

Brorsan berättade om en kompis som åkte 100 mil norrut ungefär precis så, för 95 spänn.

Hehe.

Postat

Om Sverige slår Danmark och Norge slår Storbritterna så får Sverige särspela för att gå vidare.

Annars utslagna.

Sverige-Danmark 6-5

Norge-Storbrit. 6-4

just nu

Postat (redigerat)

Jag drömde att jag var på café och kurort och en yogakurs med en kändis och morsan o brorsan och en mörkhårig flicka och hennes brunettmamma med pagefriss.

Hur kan man drömma om personer man aldrig sett?

Weird.

Redigerat av debatt
Postat

Tyckte det var kass att Sverige inte försökte ta en poäng i förra omgången (8), utan nollade. Nu får de ju inte sista stenen i sista omgången (10)...

Hade de tagit en poäng, baggis, så hade de lett med 7-5 och haft sista stenen i 10e omgången.

Ibland tänker de fel.

Postat

Idiotiskt...

Nu tog Danmark poäng. Oavgjort.

Sverige la sig inte närmast.

Han försökte slå bort en av de danska stenarna och gick ur boet själv därefter.

Skulle bara ha gjort ett drag...

Postat

Jag minns för ett och annat år sedan, när sverige o canada spelade. De kunde vrålslå bort sten efter sten nästan 100%-igt säkert. Ledde man med 2 poäng inför sista omgången så spelade det ingen roll. Det var därför bara att slå bort motståndarens en efter en som las upp och det gjorde inget om motståndaren hade sista stenen då.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.