Dingbats Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Ibland lyssnar jag oxå på den när jag e depp, och då blir jag gladare. 😐 Lagar värsta seriösa pasta-kyckling-salladen nu! 😕 Vad innehåller din gladspellista? För oss ickespottare.
Overkill Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Pico drog, vem ska jag nu prata med 😕 Alla lämnar mig.
debatt Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Vem fan är det Nej, jag tänkte alltså på returen imorgon på bortaplan. Mancini sa något om att inte bara Tevez saknas (pga personliga skäl som du säkert vet), utan att även Viera (pga fulsparken) och Petrov inte är med. Hur tror du han agerar med ett såpass utarmat mittfält? Förresten, vet du vilken kanal som sänder? Såg att ViaSat kör de två andra FA-cupfighterna. På Canal Plus e d ju bara Champions League.
Dingbats Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Nej, jag tänkte alltså på returen imorgon på bortaplan.Mancini sa något om att inte bara Tevez saknas (pga personliga skäl som du säkert vet), utan att även Viera (pga fulsparken) och Petrov inte är med. Hur tror du han agerar med ett såpass utarmat mittfält? Förresten, vet du vilken kanal som sänder? Såg att ViaSat kör de två andra FA-cupfighterna. På Canal Plus e d ju bara Champions League. Jaså, förlåt, jag var lite borta där. Vieira är borta som sagt, men Petrovs medverkan är inte bestämd än, eller åtminstone inte offentliggjord. Det ryktas om att Kompany skulle ersätta honom, men det är inget jag kan bekräfta. Jag skulle tro att de går tillbaka på en 5-3-2-uppställning och spelar defensivt för att inte tappa poäng i ett så kritiskt läge. Det räcker med oavgjort för att inte hamna i en osäker situation här. Jag vet att Rai Uno sänder, men då ska man ju ha parabol.
Memphis Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 (redigerat) Vad innehåller din gladspellista? För oss ickespottare. Varför e du ingen spottare? 😕 Här e några av låtarna: Redigerat 23 februari 2010 av Memphis
Memphis Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Pico drog, vem ska jag nu prata med 😕 Alla lämnar mig. Var e Pazoman då?
Dingbats Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Varför e du ingen spottare? 😮 Här e några av låtarna: Okej, inget jag har hört, känner igen namnen bara. Det finns många anledningar, som beskrivs utförligt i ett gäng inlägg några hundra sidor bakåt. Bla att jag inte vill betala och att lyssna på reklam är som att hugga sig i hjärnan med en slö dolk, och att det är så smidigt så då blir det att man bara lyssnar på det som finns där och det är jävligt begränsat.
Fidden Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Jaså, förlåt, jag var lite borta där. Vieira är borta som sagt, men Petrovs medverkan är inte bestämd än, eller åtminstone inte offentliggjord. Det ryktas om att Kompany skulle ersätta honom, men det är inget jag kan bekräfta. Jag skulle tro att de går tillbaka på en 5-3-2-uppställning och spelar defensivt för att inte tappa poäng i ett så kritiskt läge. Det räcker med oavgjort för att inte hamna i en osäker situation här. Jag vet att Rai Uno sänder, men då ska man ju ha parabol. 😮
Memphis Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Okej, inget jag har hört, känner igen namnen bara. Det finns många anledningar, som beskrivs utförligt i ett gäng inlägg några hundra sidor bakåt. Bla att jag inte vill betala och att lyssna på reklam är som att hugga sig i hjärnan med en slö dolk, och att det är så smidigt så då blir det att man bara lyssnar på det som finns där och det är jävligt begränsat. Ok!
Memphis Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Kan man göra spellistor på Tuben? Ja det går, kolla runt lite först för i hällvete!
Memphis Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 (redigerat) Tips till asgo pastasallad: Röd Pesto Pasta Grillade kycklingbitar Fetaost-bitar Gurka Paprika Spenatblad Olivolja på hela härligheten! 😮 Redigerat 23 februari 2010 av Memphis
Memphis Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Ja det går, kolla runt lite först för i hällvete! Okej förlåt då, ta´t lite lugnt för bövelen. jösses, folk alltså.. 😮
Memphis Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Key! Snacka om mysig flickvän som gav han en lysande kub när Pazo gillar kubar så mycket. 😮 Gotta go, herrå! 😄
Fidden Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Här startades indie-sveriges besatthet av västerbron.
Fidden Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Haha xD Percussionkillen och hela grejen känns ju som en klockren parodi, men allt är på fucking riktigt!
Fidden Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Och här är en länk sm inte går att klicka på! efter att ha undersökt saken grundligt, kan jag intyga att det stämmer 😮
debatt Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 HAR Sverige chansen att gå vidare i herrarnas curling eller inte?? Igår nämnde de två höntanterna det på tv, men de säger inget om det idag... Vad dåliga dom e...
Fidden Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 HAR Sverige chansen att gå vidare i herrarnas curling eller inte?? Igår nämnde de två höntanterna det på tv, men de säger inget om det idag... Vad dåliga dom e... i morse sa de på radion att det fanns en teoretisk chans, men det hänger tydligen på övriga resultat också.
Recommended Posts