Pico Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Överväger att bränna på ett paket nudlar eller två. Rätt hungrig.
Pico Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Oj, fick kommentatorer till Sui - BLR helt plötsligen. Lindeborg skrämde skiten ur mig.
debatt Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Anna Holmlund, dotter till Jay Leno? 😕 Förstår inte sambandet... Har nog kollat nästan all os. 😐😄
Pico Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 (redigerat) Förstår inte sambandet... Har nog kollat nästan all os. 😕😐 Bilden. Edit: Stillbilden bara, helt enkelt. xD Redigerat 23 februari 2010 av Pico
Pico Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Nu, om bara det här skidfolket kunde föröka sig lite så säkrar de även framtiden... xD
debatt Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Fidden nämnde att hans jobbcoach skulle ha älskat mig i och med att man bör överraska i sitt sökande m.m. m.m. Jag funderar på följande annons: Övererotisk gubbdjävel söker egentligen inget jobb eftersom jag hatar systemet med arbetsgivare, för som Marx skaldade: det är de som arbetar hos kapitalisterna som är de egentligen arbetsgivarna. Eller hur, erkänn för helvete! Och då jag är extremt äventyrslysten och alltid undrat om fängelselivet verkligen antingen är så ljuvligt som det framställs i tv-reportage eller så infernaliskt som det framställs i filmerna, kan jag ändå tänka mig att söka ett jobb, men då enbart för att suga ut, lura, skövla och kanske våldta den dumdjävel till arbetsgivare som vill ha mig. Så vad väntar du på din fete fan? Ovänliga hälsningar Din Fiende
Fidden Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Fidden nämnde att hans jobbcoach skulle ha älskat mig i och med att man bör överraska i sitt sökande m.m. m.m. Jag funderar på följande annons: Övererotisk gubbdjävel söker egentligen inget jobb eftersom jag hatar systemet med arbetsgivare, för som Marx skaldade: det är de som arbetar hos kapitalisterna som är de egentligen arbetsgivarna. Eller hur, erkänn för helvete! Och då jag är extremt äventyrslysten och alltid undrat om fängelselivet verkligen antingen är så ljuvligt som det framställs i tv-reportage eller så infernaliskt som det framställs i filmerna, kan jag ändå tänka mig att söka ett jobb, men då enbart för att suga ut, lura, skövla och kanske våldta den dumdjävel till arbetsgivare som vill ha mig. Så vad väntar du på din fete fan? Ovänliga hälsningar Din Fiende Haha 😕 De skulle förmodligen skicka säpo.
Dingbats Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Fidden nämnde att hans jobbcoach skulle ha älskat mig i och med att man bör överraska i sitt sökande m.m. m.m. Jag funderar på följande annons: Övererotisk gubbdjävel söker egentligen inget jobb eftersom jag hatar systemet med arbetsgivare, för som Marx skaldade: det är de som arbetar hos kapitalisterna som är de egentligen arbetsgivarna. Eller hur, erkänn för helvete! Och då jag är extremt äventyrslysten och alltid undrat om fängelselivet verkligen antingen är så ljuvligt som det framställs i tv-reportage eller så infernaliskt som det framställs i filmerna, kan jag ändå tänka mig att söka ett jobb, men då enbart för att suga ut, lura, skövla och kanske våldta den dumdjävel till arbetsgivare som vill ha mig. Så vad väntar du på din fete fan? Ovänliga hälsningar Din Fiende 😕
Overkill Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 haha. "nu får hon åka på så hon slipper påhälsning bakifrån" xD
Memphis Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 (redigerat) Killis, vet att du har en Depp-playlist, men har du nån Happy-list då? 😐 Happy List Jak e klat ner jak lysna dena. 😕 Redigerat 23 februari 2010 av Memphis
Overkill Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Nä men jag har inte direkt nån sån glad musik 😕
Overkill Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 haha, kul med tjejen som ramlar över målgången xD
Overkill Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 HAHA tjejen som ramlade baklänges i guppet xD
Dingbats Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Jag tittar inte. Men The Radio Dept.s nya skiva har läckt.
Memphis Postat 23 februari 2010 Postat 23 februari 2010 Ibland lyssnar jag oxå på den när jag e depp, och då blir jag gladare. 😐 Lagar värsta seriösa pasta-kyckling-salladen nu! 😕
Recommended Posts