Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat (redigerat)
Förstår inte sambandet...

Har nog kollat nästan all os.

😕😐

Bilden.

Edit: Stillbilden bara, helt enkelt. xD

Redigerat av Pico
Postat

Fidden nämnde att hans jobbcoach skulle ha älskat mig i och med att man bör överraska i sitt sökande m.m. m.m.

Jag funderar på följande annons:

Övererotisk gubbdjävel söker egentligen inget jobb eftersom jag hatar systemet med arbetsgivare, för som Marx

skaldade: det är de som arbetar hos kapitalisterna som är de egentligen arbetsgivarna. Eller hur, erkänn för helvete!

Och då jag är extremt äventyrslysten och alltid undrat om fängelselivet verkligen antingen är så ljuvligt som det framställs

i tv-reportage eller så infernaliskt som det framställs i filmerna, kan jag ändå tänka mig att söka ett jobb, men då enbart

för att suga ut, lura, skövla och kanske våldta den dumdjävel till arbetsgivare som vill ha mig.

Så vad väntar du på din fete fan?

Ovänliga hälsningar Din Fiende

Postat
Fidden nämnde att hans jobbcoach skulle ha älskat mig i och med att man bör överraska i sitt sökande m.m. m.m.

Övererotisk gubbdjävel söker egentligen inget jobb eftersom jag hatar systemet med arbetsgivare, för som Marx

skaldade: det är de som arbetar hos kapitalisterna som är de egentligen arbetsgivarna. Eller hur, erkänn för helvete!

Och då jag är extremt äventyrslysten och alltid undrat om fängelselivet verkligen antingen är så ljuvligt som det framställs

i tv-reportage eller så infernaliskt som det framställs i filmerna, kan jag ändå tänka mig att söka ett jobb, men då enbart

för att suga ut, lura, skövla och kanske våldta den dumdjävel till arbetsgivare som vill ha mig.

Haha 😕

De skulle förmodligen skicka säpo.

Postat

😕

Postat (redigerat)

Killis, vet att du har en Depp-playlist, men har du nån Happy-list då? 😐

Happy List

Jak e klat ner jak lysna dena. 😕

Redigerat av Memphis
Postat

Ibland lyssnar jag oxå på den när jag e depp, och då blir jag gladare. 😐

Lagar värsta seriösa pasta-kyckling-salladen nu! 😕

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.