Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat (redigerat)

Här kommer Slejjan, som har en del att läsa ikapp efter kvällens röjj. 😆

Redigerat av Memphis
Postat
Om Sverige bytte valuta till euro, skulle man fortsätta säga "spänn"? Det vore ju lite konstigt.

Jag har inte hört någon säga "spänn" på flera år...

Postat
Inte vet jag men fint är det. ☺️

Tror det är böcker på ett bord och någon har lagt på någon effekt i PS eller nått.

Jag har däremot aldrig sett vad Slejjan har på sin avatar.. 😕

av-15557.jpg

ser du inte? 😮 man kanske måste se den irl för att förstå men tänk det gula tv som ett alvöra å det blå som pekar upp näsa. ett öga syns åsså munnen som är ungefär som C. det orangea längst ner är kroppen 😄 ja jag vet...jävligt långsökt 😆☺️ finns en större bild i taveltråden.

nu ska jag fortsätta kappläsa...roligt hittills och shyssta avatarer

Postat
ser du inte? ☺️ man kanske måste se den irl för att förstå men tänk det gula tv som ett alvöra å det blå som pekar upp näsa. ett öga syns åsså munnen som är ungefär som C. det orangea längst ner är kroppen ☺️ ja jag vet...jävligt långsökt 😆😕 finns en större bild i taveltråden.

nu ska jag fortsätta kappläsa...roligt hittills och shyssta avatarer

Hehe.

Jag har alltid varit övertygad om att Din avatar är en genomskärningsbild av kroppens mittenområde, mage och det...

En sån som läkarna har.

Postat (redigerat)

😆

okej, blev rejält ninjad där, men var till debatts konversation me sig själv. 😕

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.