Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Jag och pazo har gjort rent i köket, diskat och städat. Fett skönt med rent kök igen.

Seså, gå och lägg dig nu och gör din äktenskapliga plikt.

Postat
Därför du inte varit här så mycket? Tänkte på det igår men sen tänkte jag att det kanske bara var jag som inte varit uppmärksam. Du kanske

hade varit här en massa ändå liksom... 😄

😏

Postat

Ska på överlämningsfest med gamla och nya ledamöter i festutskottet och då ska man ha med sig så man kan blanda drinkar. Vad i hela friden ska jag ta med mig? Enda jag kan är rom och cola. 😏 Tips?

Postat
Ska på överlämningsfest med gamla och nya ledamöter i festutskottet och då ska man ha med sig så man kan blanda drinkar. Vad i hela friden ska jag ta med mig? Enda jag kan är rom och cola. 😏 Tips?

Pressad lime!

Postat
Det känns som flashback är på väg att bli nya wikipedia, alltid när man googlar hamnar man där till slut.

Och sen fastnar man i nån tråd om nån som påstår sig ha haft sex med Kylie Minogues syster.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.