Overkill Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 woo förra veckan lyssnade på 659 låtar, skönt att vara tillbaka på en normal notering efter 200 veckan innan det. har ingen aning om vad jag höll på med då, men lyssnade tydligen knappt på musik.
Fidden Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 Damhockey ja... försökte kolla förut. Svenska laget har en enda taktik, lägga ner djupt och störta efter, men de är mycket långsammare än det andra laget, så de kommer aldrig först ändå 😏
Memphis Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 (redigerat) Såg nyss på film. Fett soft. 😮 Supercross. Har iof sätt den förr, men den e bra. Iallfall om man gillar motorcross. 😏 Saknar min cross hemma. 🙁 Redigerat 22 februari 2010 av Memphis
Memphis Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 men längre än så sträcker jag mig inte. 😏 är bara 1,83 lång. 😮
Memphis Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 Ta gärna reda på lite själv oxå! 😏 För nu ska jag se Jamie Oliver. 😮
Fidden Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 nu tog jag en ipren. Det var nog en dålig idé, för nu kommer jag snart börja toksvettas när febern går ner. Sen kommer jag ligga och frysa i en fuktig säng xD
slejnard Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 När börjar min Europaturné? Vet inte men den som vill kan få komma hit å spela i sommar. skickar ner ett tåg från SJ nu som kan plocka upp er innan våren... 😏 fan vad less jag är på att åka tåg!!! 🙁😮 det slutar ju aldrig fast jag slutat åka..
slejnard Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 nu tog jag en ipren. Det var nog en dålig idé, för nu kommer jag snart börja toksvettas när febern går ner. Sen kommer jag ligga och frysa i en fuktig säng xD nåt konstigt rhinovirus läste jag 😏. bättre ändå att du svettas....mata alvedon
Dingbats Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 fan vad less jag är på att åka tåg!!! 😮😏 det slutar ju aldrig fast jag slutat åka.. Det är väl klart att tågen åker vidare även om du klivar av på vägen.
slejnard Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 nåt konstigt rhinovirus läste jag 😏.bättre ändå att du svettas....mata alvedon #inläggsnummer som ArbetsFörmedlingen har koll på för att verka tuffa 🙁 De försöker trolla genom att berätta saker som man redan vet. Men jag ska fan göra allt för att inte lägga en enda vedklabbe på brasan. Det är satans svårt eftersom att de verkar föröka sig ibland med nya förmedlare. Hur göra för att kväva elden månne 😮 . 😄 Jajaja förstår inte ens syftet.. Nu spårar det lite men det är för att jag försöker balansera upp tågresan med en Wirrre! Ät kryptonit å förstå kryptoniska så tar vi dom!
slejnard Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 Det är väl klart att tågen åker vidare även om du klivar av på vägen. menade inte så. har haft känslan att jag åker fastän jag klivit av
slejnard Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 Öppet brev till din svettiga pung som låtsas vara så jävla seriös! Även kallad !"#¤%&/(/YTUKFGVJB:N_MLÄIYPO!!! (troll): Släpp det! Sluta förstör! Svetsa lös fingrarna från tangentbordet! Ska du låtsas vara nån annan så får du fan visa vem du är och sluta skapa konton i andra personers namn på olika forum och smygläsa!!! Fegskit! mvh // Jan Martinsson Gillar er andra! 😄
Overkill Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 Öppet brev till din svettiga pung som låtsas vara så jävla seriös! Även kallad !"#¤%&/(/YTUKFGVJB:N_MLÄIYPO!!! (troll):Släpp det! Sluta förstör! Svetsa lös fingrarna från tangentbordet! Ska du låtsas vara nån annan så får du fan visa vem du är och sluta skapa konton i andra personers namn på olika forum och smygläsa!!! Fegskit! mvh // Jan Martinsson Gillar er andra! 😄 😄
Recommended Posts