Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Nu är det för sent tycker jag.

Sedär, du har lyckats skjuta upp det en dag till... 🙂

Postat
Varför göra allt nu när man kunde göra det igår?

varför skjuta upp allting till i morron som man kan skjuta upp till i övermorron.

Postat
😄 Och dessutom fått gjort en hel massa ingenting!

Nog så viktigt.

Hatar när man inte får ingenting gjort. Det blir stora högar med ingenting som ska göras senare liksom... 😄

Postat

Kommer inte in på spotify längre, men här är ännu en tidig prefab sprout. Om jag skriver vad jag tycker om dom jämfört med dagens band blir ni väl bara förbannade.

Postat
Är du nöjd med livet?

Vem av oss, eller är det rent allmänt? Hur är det med dej själv? Själv har jag släppt det där för länge sen, men det har ju sina skäl.

Postat
Vem av oss, eller är det rent allmänt? Hur är det med dej själv? Själv har jag släppt det där för länge sen, men det har ju sina skäl.

Tänkte på dig. Jag vet inte om att släppa det känns hemskt eller härligt.

Postat
Tänkte på dig. Jag vet inte om att släppa det känns hemskt eller härligt.

Men detta att vara nöjd med livet, var nog ungefär i din ålder när saker och ting blev började bli lite mer komplicerade än så. Tror faktiskt att jag var betydligt yngre. Driver du med mej?

Postat

Och ingen svarar på mina musiklänkar. Förmodligen för att ni vet att imogen heap och deathcab, och allt vad dom heter ligger 30 år efter.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.