Dingbats Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 Kom just på en fördel med att uppnå min ansenliga ålder. Man tycker igenting är pinsamt längre, utom möjligen ens ålder. Alltid finns det nåt att se fram emot då.
Gote Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 Alltid finns det nåt att se fram emot då. Nänä, det är mest skit att bli gammal.
Micke H Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 Vad är lagom mycket? Finns det nån annan fördel, förutom sexet? Kan det inte bli lite väl mycket - kom och ta mej? Hmm, lagom mycket? Ungefär som på bilden - mer blir lite plottrigt och fult. Och jag tycker inte tatueringar säger "kom och ta mig", jag tycker det är ett sätt att uttrycka sig. Gråa människor är trista - människor med egen stil är mycket mer spännande. Rent ytligt sett, alltså. På insidan kan helt andra regler gälla.
Dingbats Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 Hmm, lagom mycket? Ungefär som på bilden - mer blir lite plottrigt och fult. Och jag tycker inte tatueringar säger "kom och ta mig", jag tycker det är ett sätt att uttrycka sig. Gråa människor är trista - människor med egen stil är mycket mer spännande. Rent ytligt sett, alltså. På insidan kan helt andra regler gälla. På insidan är det mer spännande med tråkiga och alldagliga människor?
Dingbats Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 * m0rt går å sätter sig i soffan, där flickan min spelar wakeboardspel, å försöker få henne att kika på Princess Mononoke med mig <@Santa> m0rt: dom flesta killar har manliga namn på sina kukar
SadamJR Postat 22 februari 2010 Trådstartare Postat 22 februari 2010 Hmm, lagom mycket? Ungefär som på bilden - mer blir lite plottrigt och fult. Och jag tycker inte tatueringar säger "kom och ta mig", jag tycker det är ett sätt att uttrycka sig. Gråa människor är trista - människor med egen stil är mycket mer spännande. Rent ytligt sett, alltså. På insidan kan helt andra regler gälla. Du kanske har rätt. Mitt problem är att om människors tatueringar verkligen är ett sätt att uttrycka deras personlighet på blir jag närmast deprimerad, eftersom de verkar måla in sej i diverse hörn hela tiden. Deras personligheter verkar oerhört begränsade. Det finns naturligtvis undantag som jag ser det; det kan aldrig va nåt fel på en snygg fullriggare på överarmen. Kunde tänka mej en själv, men då måste jag träna i ett år först. Det verkliga skräckexemplet är väl t ex kinesiska tecken som man tror betyder fri ande, men som i själva verket betyder rövhål.
Micke H Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 På insidan är det mer spännande med tråkiga och alldagliga människor? Nej, menade mer att en "tråkig" människa utåt kan vara hur spännadne som helst på insidan. Och tvärtom.
Pico Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 Kollar USA - Kanada på svtplay. Skönt att hela matchen finns där.
Dingbats Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 Du kanske har rätt. Mitt problem är att om människors tatueringar verkligen är ett sätt att uttrycka deras personlighet på blir jag närmast deprimerad, eftersom de verkar måla in sej i diverse hörn hela tiden. Deras personligheter verkar oerhört begränsade. Det finns naturligtvis undantag som jag ser det; det kan aldrig va nåt fel på en snygg fullriggare på överarmen. Kunde tänka mej en själv, men då måste jag träna i ett år först. Det verkliga skräckexemplet är väl t ex kinesiska tecken som man tror betyder fri ande, men som i själva verket betyder rövhål. Mitt största problem med folk som tatuerar sig är att 99% av de tatueringar de väljer alltid är snirkliga, komplicerade ord som knappt går att läsa eller snirkliga, komplicerade bilder som bara ser överarbetade ut. Man ser aldrig nån som har "livet är en fest" i times new roman på armen.
Micke H Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 Du kanske har rätt. Mitt problem är att om människors tatueringar verkligen är ett sätt att uttrycka deras personlighet på blir jag närmast deprimerad, eftersom de verkar måla in sej i diverse hörn hela tiden. Deras personligheter verkar oerhört begränsade. Det finns naturligtvis undantag som jag ser det; det kan aldrig va nåt fel på en snygg fullriggare på överarmen. Kunde tänka mej en själv, men då måste jag träna i ett år först. Det verkliga skräckexemplet är väl t ex kinesiska tecken som man tror betyder fri ande, men som i själva verket betyder rövhål. Det är bara ETT sätt, man behöver inte vara helt utryckslös bara för att man är tatuerad. Eller bara ha en sida av sin personlighet. Det är kanske bara den sida som sticker mest ut.
Fidden Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 Kollar USA - Kanada på svtplay. Skönt att hela matchen finns där. jag mä. tills jag däckar.
Dingbats Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 jag mä. tills jag däckar. nu har os kommit till stan för att stanna tills vi spyr och säger inte mer os
Dingbats Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 Just nu känner jag inte för att derivera saker.
Dingbats Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 Fet låt dingis 🙂 UTS UTS UTS UTS Allt tack vare Neneh Cherry!
Dingbats Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 Är gitarrsolot med superdelayet? Vilket dåååååå... det är en synt 🙂 Fast den låter jävligt likt en gitarr. Nån dub delay-plugg och reverb. varför tack vare henne? Det är hon som sjunger! eeeeller så har vi samplat trummorna från Buffalo Stance.
Gote Postat 22 februari 2010 Postat 22 februari 2010 Man ser aldrig nån som har "livet är en fest" i times new roman på armen. Times new roman? Vad är det för fel på dingbats? 🙂
Recommended Posts