Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ferry är ju ett geni.

-I Afrika, om man får sitt första kylskåp är det en skillnad i livet men om man får ett andra är ju bra men inte helt növdvändigt.
Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat (redigerat)
Prova!

Det skulle vara kul faktiskt! 😄 Fast tråkigt att göra det ensam. 😄

kicka här

xD

GRAHN JAG ÄLSKAR DIG! 🥰

😳

Redigerat av Memphis
Postat

Herrejävlar i helvete vad jag ska äga sönder provet imorn! Helt djävulskt vad jag ska äga alla!!!!!!!!!!!!!

😄

😳

🥰

Postat (redigerat)

Dingis, hur gick det me ditt DIY-bygge av den elektroniska prylen, vad det nu var?

Redigerat av Memphis
drloop (oregistrerad)
Postat
😄 Hej loop! Du är ju duktig på reason och synthar, hur gör jag för att få fram knorren? Sågtand, men sen? Jag har försökt pilla lite men vet inte riktigt hur jag ska åstadkomma en fin liten knorrig synth.

Knorr kan man få med pulsvåg också... det låter nog mer knorr. Sedan kan man flytta ju ratta på pulsen så att den knorrar lite olika. Coolt värre.

Postat

Usch, snudd på att jag känner sorg alltså när det inte går vägen i skidskyttet. Jobbigt det här med sport.

Jagr åkte på en jävla propp också. xD

Postat

Finns det nått ställe med fri musik som man får sampla? Eller är det 70år gammal musik som gäller?

Ifall något band lagt upp sin musik fri på sin hemsida för gratis nedladdning, då får man ändå inte sampla eller?

Postat
Finns det nått ställe med fri musik som man får sampla? Eller är det 70år gammal musik som gäller?

Ifall något band lagt upp sin musik fri på sin hemsida för gratis nedladdning, då får man ändå inte sampla eller?

Nix, får man inte. Såvida den inte har en licens som tillåter det. Men vem bryr sig, man gör det ju ändå såklart.

Postat
Nix, får man inte. Såvida den inte har en licens som tillåter det. Men vem bryr sig, man gör det ju ändå såklart.

Men iomed att jag gör musik som kommer släppas så vill jag gärna inte göra något olovligt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.